2015. február 16., hétfő

Nagy dilemma...

Nos tegnap este mikor már azt hittem nem lehetek annál fáradtabb.. elkezdtem zenét hallgatni. Mindent, amit éppen kidobott a youtube. Na igen ilyenkor van az ,hogy szívesen elmennék azért mostanában már discoba annak ellenére,hogy nem nagyon szoktam menni. Bár ez nem azt jelenti,hogy utálok menni, nem. Egyszerűen csak nem mindig esik jól, illetve azért a pénz is lehet meghatározó hiszen van amikor vannak fontosabb dolgok , amire költsem az a jó pár 1000 forintot. Na igen ilyenkor lehet mondani,hogy jó ,de inni nem muszáj. Nem is, de én szeretek,mértékkel természetesen. Csakis úgy. Volt,hogy előtte ittunk valakinél ott meg csak egyszer mert azért hát nem olcsó, de mindegy is. Én nem azért szeretek menni,hogy bepasizzak stb... hanem,hogy szórakozzak egy kicsit na meg a zene miatt, mert azt imádom. Persze nem mindenhol ám, mert van ahol nem olyan jók a dj-k. Na ezt most szépen leírtam, szép kis bevezetése ennek a témának, amit el akartam kezdeni..
    Nagyon agyalok azon,hogy egyik nap elmenjek a Balaton soundra, méghozzá július 10.-én, mert aznap lesz Hardwell és őt nagyon szeretem,ha új zenéje van meghallgatom, ha találok új live-ot akkor meghallgatom meg minden, egyszóval imádom. Csak 15 000 forint a napijegy... és ááhh nem tudom. Meg oda elmenni, meg stb..na igen... ezen agyalok tegnap óta és nem is agyalhatok sokáig hiszen a jegyek hamar elszoktak fogyni. Előbb a bérletek szépen, utána a napijegyek.. Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése