2010. augusztus 8., vasárnap

2010.08.07. Nyári AnimeCon /Pécs/

Nos akkor elkezdeném a conos beszámolót ami sztem kicsit hosszú lesz avgyis ahogy ismerem magam.. de majd kiderül XD
Na tehát igen reggel korán kellett kellnem -.-' szal aludtam vagy 4 órát?! kb. akk elkészültem anyumékkal kivitettem magam a végállomásra ahol már a TOMAKUS-ok nbagy része ott volt. Majd felszálltunk a buszra arról nem is beszélve, hogy jó sokan megbámultak minket mivel jó páran cosplayben voltunk.(páran szinte majdnem mindenki xD) Nos elindultunk Pécsreee végre. Az út tök lassan telt mi a hátsó részt így befoglaltuk és az volt a poén hogy nem nagyon mertek oda hártaülni xD Majd nem is tudom 1óra vagy 1óra 30 perc után megérkeztünk Pécsre és goooo az Expo gyalog. Kicsit hosszú út volt de odaértünk és tök jó. Jó korán ott voltunk szal várhattunk mert még nem volt kapunyitás meg minden. Aztán később végree megvettük a jegyet és igen én rögtön Sakurazaka ahol meg is vettem a Zeros nyakláncot :P Majd utána általába Misatoval egész nap mászkáltunk (menekültünk, embereket kerestünk xD) Jah meg az poén volt hogy odamegyünk Sakurazakahoz mondom 5 doboz epres pockyt kérek erre a csaj megszólalt Mennyit?  Misato szerint  tiszta lottóreklám XDD
Később délután Ayaval meg Takuyaval voltunk. Jah meg megvettem a Vázlatok mangát. Meg utána kicsivel később ettünk 4en sushit... de utána Misatoval annyira hülyék lettünk... nem tom mér de mi a wasabira fogjuk biztos volt benne valami. Aztán pedig éééééén kezembe vettem vagyis kértem Misato fényképezőjét és kameráztam. Nem tudom pontosan mennyit de rohadtsokat minden felesleges dolgot is felvettem meg még egyebet xD Meg igazából télleg mindenhova csak benéztünk főleg a nagyterem volt a poén bementünk kb. tettünk egy nagyobb kört és mentünk is ki.Vagy mikor vártuk asszem a perfet asszem akkor meg mivel kb. az összes szék foglalt volt leültünk a földre.Meeeeeg ettünk jéghókristályt= jégkását. Meg Takuya ilyet szól kértek barackot van 3 barackom ... és előveszi lerakja az asztalra ami nem is barack hanem alma volt.De tök jó lett barackunk ami nem hogy almaként néz ki de az íze is olyan xD.Majd alma után ettünk pockyt. Utána tovább ment a hülyéskedés xDD Majd elindultunk hazafele. Vagyis Misatoék engem meg Ayát elvittek. (Köszönöööööööööööööööööööm Misato^^ vagy mondom úgyis h Köszönjüüüüüüüüüüüüüük)
Így ennyit a conról... a con alapban olyan nem tom nem volt a legjobb... de a társaság az igen főleg a nap végére xDD
Hát ennyit a tegnapi napról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése