2010. augusztus 9., hétfő

Olyan semmilyen nap

Címből igen megtudod ez olyan semmilyen egy nap inkább egy nagy szar nap xD
Ma már rohadt korán felébredtem ideültem géphez de így kicsit tök komásan XD. Meg az poén volt nagyba nézegetek myvipen és egy emberkéne akartam megnézni a képeit erre az egész monitorom elsötétült O__O. MOndom így magamba ez meg mi a franc?! Aztán tök profin kikapcsoltam a gépet (elosztót lenyomtam xDD) Majd újra be és akkor már jó volt szerencsére.Meg egész délelőtt vagyis 11ig itt ültem aztán mentem tévézni kicsit majd ismét ide jöttem és itt vagyokxD Mondjuk fura hogy blogot írok bár nem ez az első csak oda nem mindig írtam de ide sztem fogok meg minden xD Bár... már faszom ki van most mindenki csak basztatni tud engem vagy mi a szar?! :O
Kurvára elegem van -.-'
Na mindegy csak eltellik majd ez a nap is nem?
Nagyon remélem már.. valahogy mostanába nem minden alakul úgy ahogy terveztem. Meg még volt néhány dolog.... Szóval kicsit elegem van már...
Mondjuk a mai napban volt azért néhány jó is xD Reggel ettem epres jégkrémeeeeet :P tök finom volt kívül ilyen fehércsokis és nyámiiiii  meg msn-eztem  XD Na jah kb. ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése