2010. szeptember 28., kedd

Hyhyhyhyhyhyhyhy xDDD!!!!
Na jó ez ilyen hülyeség.. hát a mai nap tök érdekes volt mondjuk.. reggel beértem a suliba.. így kb. ennyi xD infón megírtuk a dogát.. tesion vmi baromság majd később hülyeség az egész XDD akk még b.nőmmel ebszélgettem majd ott maradtam  még a suliban meg őőőőő... jash tesómékkal elmentem telót venni ami mégsem jött össze de za mindegy.. meg elmentünk sütizniiiiiii xDD nyáá tök fini sütit ettem xD  Krémest+Szekszárdi tálat xDDD
Aztán tesómmal elmentünk rossmanba ahol igazából mit is vettünk jah nekem lila+szürke(ami fekete igazából xD ) szempillaspirtált meg púdert meg amgának vett még vmit csaka zt nem tom.. meg mentünk tescoba is ahol kaptam chipset amit hamar fel is faltam itthon xD és kb. így ennyi^^
4nap és cooooooooooooooooooooooon *-* :DD

,,Könnyebben elviseltem volna, ha megöl ebben a pillanatban, mintsem egyujjnyival is távolabb kerüljek tőle.''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése