2010. szeptember 26., vasárnap

Na csak most kicsit felléptem mert ezt azért leírom... utána meg megyek tanulni vgy vmi...
Csak annyi am h már kurváre elegem van... Ugye nővérem elköltözött... és ma meg küldtem neki visszahívót hogy hívjon fel.. nem hívott fel... vagy 20at ha küldtem meg a Bencének is de ő sme hívott vissza... jó akkor megkajáltunk felhívtam erre meg h azért nem hvítak vissza mert nem találták meg bence telóját... jah persze... meg hogy ne várjam el hogy majd mindig a bence telefonjáról flehívnak meg hasonló,... ezt így a fejemhez vágta mikor ő mondta hogy majd persze ha kell segítség agy vmi mondjuk némethez avgy matekhoz vagy vmi ő elmagyarázza meg hasonló... na azért akartam volna vele beszélni... erre szinte le se szar.... és mégis ost is én jöttem ki hibásnak.... meg most nbejöttek és hát az előbb ilyet szólnak anyámnak hogy gyorsan mondják mert mindjárt mennek... szal kurva jó.... én meg igazából nem is beszéltem vele nagyon és nem is fogok innentől kezdve nem érdekel... lehet engem utálni... így is már sztem mindenki utál itthon úgyhogy tök mindegy..... meg volt egy két dolog amit el akartam neki mondani de lehet?! nem...meg anyámék előtt nem is mondanék semmit... meg mondtam neki hozza el a kék táskáját mert abba akarom vinni a tesi cuccom erre a válasz nem fogmo elvinni mert nekem kell vidd másba a tesi cuccod.... na mondom ez fasza jah és ezt még a telóba mondta és akk meg mondtam h akk jóvan nem érdekel aztán lebasztam a telefont.. az biztos hogy többet nem is fogom se felhívni se visszahívót küldeni se semmi... innentlő kezdve nagyon nem érdekel csináljanak amit akarnak... nem tom mi lenne ha most mondanám vagy megkérném őket hogy pénteken ők is jöjjenek ki a végállomásra mikor megyek pestre.. bár előre látom.. jajj erika most nem érünk rá stb.... tuti ez lenne.... és akk még ő hogy mondta h ha vmi kell vagy hasonló szóljak neki.... igen szóltam erre tessék mit kapok?!!!....
Meg apámmal is veszekedtem... ő is mondhatom szép dolgokat vágott a fejemhez.... szóval így erről ennyit... és a mai napon nem tudom hányszor de jóárszor...... m1...
nem is ragoznám tovább a dolgokat.... erről ennyit.... meg a nővéremről is....


,,Az élet túl rövid - vagy túl hosszú - ahhoz, hogy megengedhessem magamnak, hogy ilyen pocsékul éljem le.''
 Paulo Coelho

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése