2010. szeptember 11., szombat

Kedden írtam utoljára.. ez van XD

Hát igazából el is felejtettem írni meg hasonló de most próbálnám részletezni a hetet egy szóval. SZAAAAAAAAAAAR!!! ^^ xD
Na jó annyira nem de na.. jah asszem szerdán vagy vmelyik nap volt szülői
értekezlet a suliban ami mondjuk jó sokáig eltartott XD
Meg anyámék megkaptál a kódót amivel a neten megtudják nézni a jegyeim ilyen
digitális anpló van..de mondjuk nem fogok nekik megmondani htalálják meg a suli honlapján XD
Jah meg föci tanár előző órán mondta h kövi
órán felelünk abból amit leírtunk erre még azon a szar nyelvtanon is
azt tanultam és mégse feleltetett. Meg pénteken voltunk iyen Sportnap szerűségen a
Városi Sportcsarnokban ami érdekes volt.. találkoztam régi tanárokkal megvolt
osztálytársal is (a kis buzi mátéval is XDDD)Meg pénteken kaptam új sulitáskát
ami kurva jól néz ki *-* :P
És így kb. ennyi meg ,ma tesóm elköltözött... és kicsit szar mert hát nem tom
olyan minta ,,egyedül" maradtam volna itthon vagy hasonló szal éritek.
Meg ma anyámék is csdaj folyton cseszegetnek és semmi mást nem csinálnak
amiből kurvára elegem van ...
Mint ahogy mostanába szinte mindenből...
Mindentől elveszik a kedvem de télleg kurvára... T__T
Meg apám hát az kész... na ő belőle is elegem van kissé... -.-"
Bár kiből nem itthonról?
Jah meg valsz holnap jön tesóm kajázni mert anyum névnapját tartjuk aztán
én megyek vele Szedresbe a búcsúba XDDDD
Mekkora már.. XDDDDDD Mondjuk azért jó mert legalább nem elszek itthon azt csá..
holnap délelőtt megtanulok meg hasonló.,.
Meg olyan fura.. mert hát van egy dolog ami...de mindegy erről semmi inkább... majd máskor

,,Hát igen, szeretlek! Te persze még csak észre sem vetted, de ebben én vagyok a hibás. Különben nem is fontos. Te azonban pontosan olyan ostoba voltál, mint én. Próbálj meg boldog lenni!''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése