2010. szeptember 7., kedd

Halljátok... ez a mai nap kissé fura volt. Emlékszem 8.ba is vagy 7.be hogy
izéltem mert mennyi szót írunk már ki (pedig kb. csak 20 volt) mármint németből
most meg írtaunk vagy 1 és negyed oldalt amit meg kellett volna tanulni holnapra xD
De hát én nem tanultam meg majd most foogm vagy majd reggel a suliba meg hasonló xD
Na erről ennyit.. jah meg ma abszki irodalom óra tanár jön tollbamondás..
na mondom fasza de értitek baszki nem is értem mit mond a tanár.. xD
meg mondja hogy fontos erre mindneki azt értette hogy pontos.. na mindegy beszélni se tudXD
Na ma meg még édlután tanultam tök jóvok xD
Irodalmat meg infót tnaultam.. jajj d einfó minden szart leírtunk már xD de
én lilával írtam xDDD
Meg irodalomból meg nyelvtanból margót kell húzni... jéé..mekkora hülyeség
(jah lehet leírtam már..xD)
Na erről ennyit xDDD
Baormság az egész nekem ez a véleményem.
Jujjj... tökre jó mert frissítették a gépem meg hasonlóxD 
De az poén volt így kb. fél óra után leesik h új vírusírtóm van.. nagyon kirly vagyokxD
Remélem holnap nem írunk irodalomból mert a vázlatot mondjuk nem fejeztök be szal...
nem nagyon kéne... csak reménykedni tudok már hogy legalább én nem fogok írni
bár van iylen h átpasszolom mert pl. nem tanultam vagy vmi azt simán kihazsnálom majd.. xD
lehet holnap attól függ h ha írun akk nekem kell-e meg h tudom-e
bár majd még ma este fogok egy órát vagy egy fél órát tanulni szetm meg
reggel még átnézem a dolgokat aztán annyi. Na de mára ennyi kész xD
Nem tok már többet írni gomenasaiiiiii ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése