2010. szeptember 18., szombat

Na mivel tgenap nem nagyon írtam majd ma gyorsan begépelek pár sortxD
Igazából semmi mondanivaló nincs xD avgyis vmi történnivaló inkább úgy mondom az úgy sokkal jobban hangzikxD
A tegnapi nap lassan telt el..eléggé meg aztán szakadt az eső...
Hazaértem.... anyumék rendeltek pizzát:D amiből jól bekajáltam.. -.- xDDDD talán túl jól is xDDD
Meg aztán msn és mikrofonoztam xD egy jó darabig.. csak már kicsit szarrá untam magam de segáz....
Majd jah fél 12kor leléptem msn-ről és baszki annyira fáradt voltam h bealudtam XDDD Anyámék keltettek fel xDDDD kb. éjfélkor?? vagy nem tom...
eléggé fáradt voltam akkor már..
Na és két hét és MondoCon *-* Jó lesz:PPP :DD

Bár bánat a szívnek távoli dolgok után vágyódni, vágyaidat ne tekintsd hiábavalónak: ami mára megvalósult, tegnap még képzelet volt. 

Olyan ember társaságára vágyom, aki együtt tud érezni velem, akinek a szeme válaszolni tud a tekintetemre. 


Ezt a tervet szőttem magamban: csak viszontlátni még egyszer az arcodat, elkapni meglepett vagy színlelten örvendő pillantásodat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése