2010. szeptember 19., vasárnap

Na gyorsan mesélnék egy két dolgot mondjuk a tegnapot meg a  mai napot...xD
Jah tegnap felkeltem meg mindne szar gépeztem amjd elindultam a szüretire... jah ott fújhattunk lufit.. majd felvonultunk aztán járkáltunk így egész végig majd én hazajöttem és ennyi xDD
meg tök durva volt mert találkoztam azzal az illetővel akivel tavaly nyáron ebszéltem msn-en O__O
Meg rámköszönt... xDD
Pont akkor mikor b.nmmel nagyba siettünk hallottam h köszönt vki hátranéztem aztán egy hello volt azt csá xDDDD
Meg még pár ismerőssel találkoztam aztán ennyi xDDD
A mai nap.. nem is tom mikor keltem... de anyám már baszki.. tiszta hülye volt.. meg jól felbaszta az agyam is szal kurva jó... Na meg apám is.. ismét... -.-"
Aztán ugyebár a szokásos mert h h beszélek velük meg szart se segítek hasonló.. na de fasza volt... meg utána anyámék veszekedtek vmin... -.-
Fasza egy vasárnapom van.. m1.. egy jó dolog azért van és az pedig hogy  13 nap és MondoCom *_____________*
Nyááááááááááá tök jóóóó:33
Meg mi volt még ma.. jah jöttek tesómék.... de mekkora köcsög volt ma tesóm meg a Bence is... nem is szóltam hozzájuk inkább... aztán nem is érdekel.. amúgyis a napomat eléggé elkúrtáák erre még ők is...
Na asszem szokásos idézetek jönnek xDD
mostanába nagyon rámjött hogy mindig idézeteket keresek meg hasonló... Jah meg holnap 8 órám lesz -.- nagyon örülök neki....

 ,,Olyan ember társaságára vágyom, aki együtt tud érezni velem, akinek a szeme válaszolni tud a tekintetemre.''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése