2010. október 9., szombat

Hát igen... hétfőn írtam utoljára asszem nem?! Gondolom.. most nem fogom megnézni.. igazából nagyon sok mesélnivalóm nincsen. Szokásos unalmas hétköznapok aztán ennyi.... meg elegem van már.. ma is anyámék egész nap csesztetnek minden faszsággal és kurvára elegem van már... esküszöm baszki ezek ezt szeretik ha mindenért cseszegetnek engem vagy mi?????? Na mindegy.. fasz ki van már itthon mindennel... holnap valsz jönnek tesómék ebédre... -.-
Meg jövőhétre a hetem kurva jó mondhatom hétfő-matek doga, kedd-magyra tz, szerda-kémia tz, csütörtök- még semmi, péntek-föci tz... hát kurva jó.. angyon örülök... most kéne lebetegednem xD
Jah meg pénteken mehgkaptam pendrive-on Ádámtól a a Gazette koncit *-* vagyis csak az első felét... de kurva jó *-* és ...wáááááá *-*
Imádooooooooooom :D :3
Jah meg suliba egyik nap megbeszéltük Zsuzsival hogy felrakjuka  gatyánkra az összes kitűzőt ami van jrockos mondjuk nekem nem sok volt de kaptam tőle vagyis hát elkunyiztam egy Gackt-ot és egy Miyavit (kösziiiiiiiiiiiiiiii^^)

Na így kb. ennyi most mennem kell.... -.-
Jah meg itt egy vidi a conról én csináltam ma... kicsikét béna lett de semmi gond xD

1 megjegyzés:

  1. Szia! Bocsi h bepofátlankodok..XD A conos vidi kapcsán szeretném kérdezni, h 1:10től van 3 kép egy barátnőmről és rólam ( Ruki & Reita cpsek ), és azt szeretném kérdezni, hogy esetleg el szabad-e kérnem ezeket a képeket?>.< Próbálom összegyűjteni a rólunk készült képeket, és sajnos nem járok túl nagy sikerrel, remélem nem gond h írtam XD Előre is köszi>.<

    topichan

    VálaszTörlés