2010. október 11., hétfő

Na itt vok... reggel... -.-... xD Jó értelmes tudom... na mindegy. 7:16 van... húú.. alig negyed órája keltem fel xD
Jah ma ugyebár nincsen első órám de még a matekot azt majd nagyon át kell néznem meg minden....dogát írunk.. rem jól fog sikerülni vagy vmi már az egyiket nem értem.. de mindegy....
Jah a tegnapi napomról legszívesebben semmit sem mondanék... szar volt úgy ahogy van... de télleg....a szokásos elbaszott hétvége volt amikor anyámék minden faszsággal csesztetnek... és mind a két nap.. kurva jó volt mondhatom.. na mindegy... már ennyit írok asszem vagyis ezt inkább tegnapra vegyétek...xDDDD

,,Magamon nincs mit csodálkozni, ezt megteszi helyettem ő, hálásan issza fel szavaimat; tudtam, féltem, és nem bánom, hogy egyszer elmondom, kikiabálom szerelmemet - neki, magamnak.''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése