2010. október 11., hétfő

Na gyorsan begépelek pár sort mielőtt elmegyek még tanulni kicsit meg sztem aztán le is fekszem mert nagyon álmos és fáradt vagyok meg minden..
Leírbám gyorsan a mai napoma tudom hogy ma már írtam de az a tegnapi nap volt csak ma írtam le és gyors msot a mait.
Igazból nagy nehezen felkeltem hét óra krörül mivel nem volt első órám elkészltem kicsit ideültem majd indultam.. matewkból megírtuk a dogát ami szarz sikerült de nagyon... mindegy..
meg aztán a többi óráról nagyon mesélni nem tudok semmit.. jah de az poén volt angolon pont háttal voltam beszélgettem XD megszólal előttem zita erika rezeg a telefonod xD észre se vettem angyon jó vagyok tudom xDD
Jah bence volt az gyors felvettem mondtam h hívjon fel később aztán egy sms-t dobott mewg minden.. jah meg eun megkértük a tanár h a nyolcadik óráról engedjen el minket előbb és érdekes mi elkéretőztnk aztán szinte mindneki menni akart de mi vagyunk ilyen jók mert legalább elkéretőztnk.. jah aztán kimentünk verával vártam kicsit a buszát aztán láttam hogy jött bence aztán elmentünk.. tesóm is jött végre akk vettek neki órát.. meg flementünk kínaiba bence cipőt nézett meg én is nézelődtem kcist de aztán tesóm vett vmit csak már nem tom hogy mit.. jah meg előtte vett tesó,m telót.. ilyen tök fasza érintőképernyőset XDD
aztán elmentünk kínaiba kajálni.. aminek most megvolt az eredménye mert rohadt szarul vagyok még most is hányingerem van.. kávét is ittam meg minden egyéb.. na mindegy most sztem megyek.. mára ennyi lenne na Hello^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése