2010. október 26., kedd

Na.. sok minden XD
Kezdeném az elején oksa?
Mondjuk most fáj a fejem meg minden.. na a mai napom olyan érdekes vicces meg minden lett xD
de télleg.. jah reggel felkelek szakad az eső és rohadt sötét van néztem nagyokat O__O közbe gondolva -na ez fasza- xDDD
meg reggel tanultam németet meg mi egyéb. Aztán elindultam suliba kissé hullán meg fáradtan de semmi gond...
Beértem első óra magyar volt amiről semmit se mondanék utána ének.. egész végig zenét hallgattam meg minden xD  Német dogát írtunk ami majd kiderül, hogy sikerült.... utána 2 infó olyan semmilyen de a tanár megint le Rékázott és mindig annyit hall tőlem vissza hogy -tanár úr Erika vagyok xD-
Jah meg izé tesi ahol kosaraztunk és az tök jó volt :DD
meg egy fizika amin hát.. volt hülyülés bőven de most a tanár is rendes volt meg minden... jah meg izé a dóri mondta nekem megnt azt as rácot de fasz ki van már vele... xDD annyira nem tom.. húúúúú... nem érti meg hogy engem nem ő nem érdekel.... -.- (hanem inkább más :P <-- nem tom gondolom tudja az akire célzok xDDD)
Jah meg húúú.. van a nyelvtan porfolióban egy olyan feladat hogy írni kell egy általam értékelt zenei klipről... ma megkérdzetem a tanárt hogy mit kell leírni róla meg minden és hát.. ennél tökéletesebb feladatot nem is adhatott volna... főleg hogy a Vresailles-Serenade-ról írtam amiről hát igen tényleg lehet írni jó pár dolgot...
Nem tudom mi lesz majd arra a véleménye a tanárnak de majd kiderül.
ÁÁÁÁ a holnapi naptól félek..... töri.. arra még tanulni kell rem nem feleltet vagy nem írunk meg magyar abból verset kellett tanulni amit tudok szal ja.. jah meg szünet után lesz Európai Ismeretek doga... amit asszem ki fogom puskázni XD
Meg.... megvaaaaaaaaan a POCKY receptjeee *-*
Jah meg leszedtem az új versailles izét... xDDD 3 szám asszem annyi.. na leszedtem és annyira jó *-* jujjj... és váá Terut annyira szeretem *-* ő a kedvenc *-* Gyűjtöttem is szegényről jó pár képet meg még fogok is.. sőt mindnekiről :PPPP Na jó Jrock mániában szenvedek xD
De azt hiszem hogy mára ennyit írnék^^
 ,,Szeretlek. (...) És ez azt jelenti, hogy nem csak a szép dolgok miatt vagyok melletted. Itt vagyok, bármi történjék." /Claudia Gray/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése