2010. november 5., péntek

Tomaku halloween meg mi egyéb.. XDDD
Na tehát halloween... na úgy volt hogy délelőtt h tolnán kittiék felvesznek aztán elég szar volt a buszmenetrend aztán apum kivitt tolnára majd ott kittiék kivittek minket paksra zsófiékhoz... jah akkor ott dumáltunk majd elmentünk a présházba aztán még berendeztük a cuccokat meg minden.. jah aztán kimentünk a többiekért zsófi pórázon..... amire egy nő vmi olyasmit mondott hogy van pófájuk pórázom.. vagy vmi hasonló... xDD
na jah akk összeszedtük a többiket aztán go présház... ahol hát tököt faragtunk... jah meg mielőtt lementünk volna a többikért azelőtt is próbálkoztunk... na mindegy.. aztán jl elszórakoztunkm meg volt minden.. temetőzés.. kajálás.. darts(gondolom így kell írni bár tuti nem na mindegy XDD) aztán hamar hajnali 1lett és ám átmentünk zsófiékhoz ahol többen vidit néztek én bealudtam és utna mikor elv aludtunl volna de hát... én mindig beszéltem aminek a többiek nem nagyon örültek.. XDD de hát na.. aztán aludtunk mindenki elég érdekesen majd reggel mindenki kómás fejet vágott eléggé.. na hát ennyit a halloweenről.. többet nem is mondanék vlt még pár jó kis dolg *-* :DDD

na és a mai nap ami kurva egy szerencsétlen nap mit ne mndjak.. a kismacskánk leesett a fáról és ma semmisem jött össze.. na erről ennyit tudom ost nem sokat írtam de ennyi.. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése