2010. november 30., kedd

hétvége.... hétfő... kedd.... xDD izgalmas kis pillanatok.. na jó nem annyira...xDD

Na szombaton ... felkeltettek 8kor már foggalmam sincs miért... aztrán kajáltunk igen ez már ebéd..xD majd délután anyuval lementünk végre ahol jött aya anyukája és elvitt engem meg dávidot meg balázst bogyiszlóra.. jah 6an voltunk.... többiek sütötték a vacsit én misatoval dumálgattam... meg aztán kártyáztunk xD meg misato és zsani elmentek x-faktort nézni mi meg csocsóztunk xD jujj miket balfaszkodtam az elején de aztán egyre jobban belejöttem meg minden szal jó sok menetet lejátszottunk :D meg kajáltunk előtte ami poén volt.. meg ittunk csokilikört *-*
aztán néztünk vmi horrofilmet akk zsófiért jöttek akk utána vmi mese szerű vmit amin mindenki bealudt nekem meg balázsnak volt a legjobb helye... xDD nekünk nem votl gond az alvással xDDD aztán reggel felébredtünk busszal hazajöttünk/hazajöttem
na hétfő.. suli...fúúúúúúúúúúj XD igazából sok mesélnivalóm nincs csak egyik oszitársam angolon.... mondom úgyos te felelsz erre megszólal fogadjunk ha te felelsz akkor megdughatlak O_O néztem hát nagy szemekkel... bazmeg XDD
Meg ma fizikán adtam neki tollat...és jah.. ez is hasobnló mind az előző.. meg ma voltunk ecdl próbavizsgán.. de hát én nem is most vizsgázok!!! xD
de el mentünk.. poén volt... meg visszafele tanár mondja lassan induljunk el.. hát mi beértünk vissza suluiba rá 5-10 percre a tanár is...xDD
meg délután volt vmi béla est ami jó volt.... szinte az egészet majdnem végigröhögtük.... volt az előadások között jó is meg rossz is volt ami kurva jó volt volt ami kurva szar szal jah... XDD aztán vége lett szerencsére... 2 és fél órás... bameg O_O
19:45-re értem haza miközben elmentem már itthonról 15:40-kor semmi gond... xD szal jah így ennyit írnék a mai napról.. jah meg tesin más tanár jött be bameg h megszivatott minket....
na mindegy most már télleg nem írok többet mert amúgyis elfáradtam képeket kell a gépre másoljak meg minden szal jah
na akk mára ennyi bye^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése