2010. december 2., csütörtök

A felelés és a hányás ugyan az, megkönnyebbülsz utána, és kidobod a szutykot.. by: kémia tanár xD

Na..... mondjuk kezdeném a címmel: A felelés és a hányás ugyan az, megkönnyebbülsz utána, és kidobod a szutykot.. .... kémia tanár... hehe XDD igen mert vki felelt és utána kezdte el osztani a cuccokat.... jah meg ma sem nyertem a csokival már 3. nap a rohadt életbe.... XD elegem van már xD
utána ofő volt... ami kibaszottunalmasszokásosfő óra...
utána meg angol.. fííííííííííííííí XDDD no comment XDD
matek.. zitával tz-t írtunk volna HA drágalátosz matektanárunk el nem felejti mi meg persze, hogy enm szólunk neki XD
utána lyukas óra amint befejeztem azt a hülye föcit meg kockultam utána német ami később kiderült hogy elmaradt de azért nagyon jó előbb is szólhattak volna és akkor nem rohadtam volna megint bent a suliban a kurva életbe már XD aztán elindultam mert elv taliztam volna volt oszitársammal erre az a fasz nem jött el én meg vártam fél órát rá.... közben szarrá fagytam... majd hazasétáltam elkeztedm tanulni és elkezdett olyan szépen esni a hó *-* tiszta szép volt már :3
Most meg itt vagyok és gépelem ezt a izét XD jólvan tudom hogy tudok ám írni de ez van na de most megyek mert vki írt facebookon meg msn-en is szal hy^^



jah meg új projektort hoztak erre kémia tanár: na elveszem a projektor szüzességét negyvenen felül már ez is élvezet XDD by:kémia tanár xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése