2010. november 21., vasárnap

szar hétvége, meg egyéb...

Igen elég szar volt a hétvégém.. nem elég hogy péntek óta rohadt szarul voltam.... meg mi egyéb akkor még ma is felbaszták az agyam....tesómék jöttek... aztán elmagyarázta a matekot meg minden.. de kurva jól összevesztünk..... mert h mi a bajom meg minden.. mondta h semmi.... persze bazmeg..... nem fogja fel..volt hétvégén pécsen és a pasijának az anyja meg a testvére lementek és együtt elmentek az árkádba aztán baszki de jó h ezt is mondta anyámtól tudtam meg... minden nap hétköznap itt van bent szekin de h találkozzunk az nuku... ma mondta h menjek le hozzájuk hétvégén de mondtam h valsz nem leszek itthon mondta akkor pénteken de nekem a péntek se jó szal erről ennyit... meg őszintén megmondom kedvem sincsen elmenni... azért mennék el max. h vele tudjak dumálni.... de hát múltkor is.... áá.. inkább nem is érdekel... egyre jobban eltávolodok tőle...ha ez így folytatódik sztem az lesz h alig fogok vele beszélni az tuti... már most is alig beszélek vele.. meg nem is mondok el neki szinte sokmindent.. régen mindent neki mondtam el most inkább meghagyom magamnak... jobbnak látom.. úgysincs ideje rám.. mert h 5kor ért haza és h tanulnia kellett azért nem volt msn-en... könyörgöm ha tényleg beszélni akart volna velem akk legalább egy 10 percre vagy egy fél órára igazán fel tudott volna lépni... mindegy nem is érdekel.. leszarom csináljon amit akar....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése