2010. november 17., szerda

Fú.. nem is tudom mikor írtam utoljára... az biztos nem tegnap volt XD
Igazából sook mesélnivalóm van de nem fogom leírni mert az talán túl hosszú is lenne.... erről a hétről írnék max sztem vagyis fogok is.... jólvan ezt jól megmondtam XD
Na kezdeném akkor a hétfővel...
O__O nem is emlékszem mi volt már XD
jah de tudom eu kikaptuk a dogákat.. (ami 4es lett... és a tanár szeme láttára kipuskáztuk
XD kicsit idióta -_- xDDxD meg szarrá untam magam föcin+Eun és be is rakok pár képet XDD
általába ilyen is ha unatkozok xD
Na igen ilyen ha unatkozok xD
De lássuk a keddi napot.. hát magyar... alvás XD 
illetve fizika tanulás..... aztán ének ahol írtunk volna dogát de aztán mégsem írtunk szerencsére szal király.. német... ott bezzeg megiratta a köcsög német tanár XD
majd infó infó ami kurva unalmas ( erről jut eszembe le kell szedjem a Miku-s képet xDD) Na ezzel is megvok... aztán utána fizika amin mégsem írtunl szal fasza :D
És akkor most szedra.. első óra töri... utálom... magyar összefoglaltunk pénteken tz-t írunk.... aztán német...
fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj xDD

majd kettő infó ami olyan tűrhető de közben fizikát tanultam + próbáltam megérteni a matekot is mert elv tz-t írtunk volnaa
de aztán kémia .. és így magamba : csak ne én feleljek, csak ne én feleljek... és akkor tanár bejelenti, hogy mivel kicsit levagyunk maradva ma nem feleltetek.. *__*
Aztán akkor folytattam kémián a matek megértését XD 
Erre matek előtt vagyunk... és egyik oszitársunk mondja hogy nem írunk tz-t.. mert benne van a házirendben hogy nem lehet 7. órában tz-t iratni szal ez kurva jól jött *-* és holnap lesz kémia felelés+ matek tz és pont nem leszek XD milyen szerencse.. jah azért nem leszek mert megyek vissza volt sulimba a gimit hirdetni xDD
Jah meg jövőhéten nyílt nap XDDD 
Hétfő kedd meg szerda.. XD
az is poén lesz XDDD
Na de asszem mára ennyit.... keresgélek képeket *-* jah meg most an Cafet hallgatok XDDD kivételesen mi mást xD most rámjött az an cafe mánia szal azt hallgatok nagyrészt most XD 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése