2010. december 18., szombat

Haliii~ Igen itt vok.. bár most mit mondhatnék?? Igazából semmit sem tudok beteg voltam egész héten végülis kivétel a hétfő meg jah de ezt tudjátok. Szerdán délután elmentünk orvoshoz jah az azért fasza volt 17:00ra kaptunk időpontot odaérünk pontosan erre mikor jutunk be?! 17:20kor.... ó de jó mondom aztán kiírt egész hétre. Tegnap meg visszamentem suliba egyik szünetben aztán hazajöttem.. meg klubra is visszamentem kisebb könyörgéssel apámnak xDD ezt muszáj volt mert elvileg beteg voltam/vagyok XD Jah meg ma hát.... animekarira akaroooooooook menni vagyis már nem mert midnjárt vége de na XD nem baj majd megyek tavaszi conra *-* bár... poén voltam már tavaszi,nyári, és őszi conon is de animekarin még nem meg holdfényconon sem.... szal fasza vagyok xD nem baj animekarit majd jövőre bepótolom az biztos x3
Semmi sem állhat az utamba x3
A mai napom többi része érdekes volt... vagyis nem annyira mert hát jah xDD Misato felhívott animekariról beszéltünk 5 percet :3 Mondjuk annak a felét sztem nem értettem mert túl nagy volt a hang/zaj... hát con most mit várok ?! azt hogy csendes?? na nem írok ilyen hülyeségeket xD Jah meg ma még durva volt..... egy emberke hát mindegy.... erről inkább no comment -_-'' ahogy geri írta msn-en ez a no comment kategória -_-''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése