2010. december 24., péntek

Korizás, karácsony meg mi egyéb xDD
Nos igazából a tegnapi nap az érdekes volt mit ne mondjak.. mondjuk a délelőtt hamar eltelt, aztán utána ugyebár tomaku korizás volt ami tök jó volt vagyis mikorra már belejöttem a korizásba mert tudniillik nem is nagyon tudok/tudtam xD Bár amire jutottam azt se nevezném vmi húú de jó kis korizásnak de azért fejlődők xD kéne még menni *-* na mindegy a tegnapi nap hamar eltelt, aztán a mai nap annyi h aludtam fél 10ig utána takarítottam meg jöttek a tesómék akkor jah xDd meg aztán kaja halászlé amivel semmi bajom sincs csak nem lakok jól vele nagyon xD de télleg vagyis akkor úgy oké volt mert tortát sem ettem de rá 20-30 percre meg éhes voltam xDD jah aztán meg kaja után ajándékozás volt ugyebár xDD lássuk mit is kaptam: anyuméktól- laptop + ugyebár a ruter, eper&guava testápló /ne kérdezzétek mi az a guava vagy mni a tököm mert foggalmam sincs xD/, mamámtól pénzt, tesómtól pedig ilyen saját készítésű bögrét meg ilyen kozmetikai cuccokat meg parfümöt szal ez így pont tök jó *-*
Meg holnap megyünk keresztanyámékhoz utána meg jönnek másnap unokatesómék szal ez kurva jó xDD annyira nem szeretem ha rokonok jönnek vagy rokonokhoz kell menni nem tom.. meg igazából nem szoktam vmi sokat beszélni >_< szép kussban ülök :3 na jó de asszem ma ennyit írok mert más nem is történt eddig még xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése