2011. január 8., szombat

Kicsit későn írok a szilveszter eltelt már egy ideje de nemérdekel leszarom xDD Na de először is Jó reggelt (12:56 kb. egy órája keltem fel xD) és boldog új évet^^
明けましておめでとうございます 皆! 
Na szal akkor szilveszter.. hát h is volt... jah 4en taliztunk végen és utána go zsuzsiékhoz :D aztán olyan fél 6körül csabi és tomi is megérkezett xD Akkor.. kajáltunk egy kicsit majd Gazette NLSB-t néztünk fél szemmel...xDD Aztáááán közbe dumálgattunk és barby elhozta a BJD babáját *-* és háááát.... xDD Amíg Coat West-et néztünk addig Patty és Yuzu még mellette Chibit is fényképezte ( Chibi alias. BJD baba xDD)
Utána meg zenét hallgattunk és Pattyval elkezdtük Chibit érdekes kis pózókban fényképezni...xDD  /A KÉPEK KIS TÖREDÉKÉT AMIT LÁTSZ CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE NÉZD MEG XD)






Igen szép fokozatosan nem maradt rajta ruha xD De hát na kicsikét elvoltunk utána még Yuzu is csatlakozott úgy lettek azok a jó kis pózók a lámpánál...xDD Na igen aztán ablakból tüzijátékot néztünk.. ittunk pezsgőt...xD meg elvoltunk jó sokáig aztán lefeküdtünk de nem aludt senki...xDD úgy fél 7körül mi elaludtunk és felkteltünk 10:30 körül??? aztán jah még aznap délután jöttek rokonok... na ott majdnem elaludtam... Aztán hétfő.... ugyebár suli ( vasárnap az úgy kimarad xD)
Hétfő... semmi kedd semmi szerda semmi csütörtök semmi péntek...xDD hát.... Dorinával elmentünk suli után nekem gatyát nézni.. utána bementünk cba-ba h ő nagy dobozos jégkrémet akar enni.... de mondom nincs kanál... erre megkaptam milyen illuzió romboló vagyok xDD aztán visszamentünk suliba klubra és mégis vettünk jégkrémet ő és sana a diákjukkal én meg a doboz tetejével :3 tudjuk nagyon értelmesek vagyunk xDD de hát na.... ma meg szombat van 15:29 mire ezt befejezem mert előtte kajáltam meg jah sok minden csináltam még...xDD szal jah így ennyit...xDD 
<---- igen itt van ez a csodás kép..xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése