2010. december 27., hétfő

Lusta vagyok címet írni...xDD ezért nem írok :3 Meg most minek is írjak címet?? :O jó lehet néha kéne de na fölösleges XD
Kezdeném 25.-vel ami igazából annyi h 8kor felébredtem majd tévéztem és visszaaludtam ennyi megmaradt a reggelembőlxD Meg anymám vagy apám délelőtt 11kor jön be a szobámba hogy 15 percem van elkészülni mert megyünk keresztanyámékhoz O_O xDD Jah mondom jólvan xD Aztán elmentünk tesóm meg bence már ott volt akk leültünk átadtuk az ajikat meg mi is kaptunk és elkezdtünk kajálni.... én most ettem rendesen mert rohadt éhes voltam hiszen rendesen még elkészülni sem tudtam nem hogy felkelni... aztán dumáltak mindenről előjöttem persze én előjött a jrock is... de keresztanyum azt mondta hogy ha kell vmilyen ruhát varrni akk ő szívesen megvarrja *-* szal ez tök jó
na akk 26. igazából semmi jöttek unokatesómék el is mentek kaja meg őőőő kockultam
27..... semmi!
Holnapi nap jó lesz megyünk korizni megint páran szal fasza lesz :D
Legyen már tavaszi con *-* tavazsi cont akarok xDD meg szünetet sokat *w*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése