2011. március 7., hétfő

Hát az az igazság hogy ugyebár nagyon régen írtam... és megpróbálok mostantól többet írni ígérem ^^
Igazából a felére nem emlékszek ami történt szóval kurvajó....... na akkor kezdjük a múlt hét péntekkel....xD na farsang volt a sulinkban.... előbb bementünk h szenyókat csináljunk de nem csináltunk igazából... meg akkor jó átöltöztünk meg minden.. akk ofőmnek be kellett állnia az osztály előadásához mert páratlanul voltunk xD
de aztán jó lett :D
cowboyok voltunk szal nem volt rossz.... a többi része nagyon szar volt sztem....xD
unlmas volt meg minden de viszont a többi osztálynál volt amelyik tökre tetszett :D
aztán volt tombola amin nyertem egy nyakkendőt meg vmilyen szart de basszák meg a 69-es tombolával nem nyertem, meg izé... ettünk szekszárdi tálat /kézzelxD/
ami tökre finom volt. Aztán este 11 körül vagy mikor hazaértem akk gépeztem egy kicsit majd aludtam. Szombaton felkteltem délben majd reggeliztam ami egyben az ebédem is volt, aztán anyumék elmentek én foggalmam sincs hogy mit csináltam majd hazajöttek segítettem anyumnak szenyókat csinálni és el is mentek vmilyen szarra és fél 1kor jöttek hajnalban haza addig megnéztem a Hana yori dango második évadának az uccsó részét ami kurva jó volt *-*
meg megnézten az oroszlánkirály 3at.. majd 10kor beszéltem Tomival. Aztán hazaértek anyámék akkor ettem három szenyót meg sütit majd lefeküdtem, vasárnap felkeltem 9körül vagy mikor kajáltam tanulnom kellett volna...xD
meg úgy egész nap ami kissé jött össze... akk ma meg felkeltem korábban h föcit tanuljak de nem sok minden maradt meg az a baj T_T
szal sztem karó lesz... de az angolom kifejezetten jól sikerült xDDDDD
:P
aztán volt kettő unalmas eu... majd jöttem haza kurvára fájt a fogam 16:50kor be is aludtam felébredtem 18:15-kor vagyis tomi csörgetett ls arra feléredtem.. anyámék nincsenek itthon szal fasza vagyok *-*
holnap meg talizok tesómmal meg ha minden igaz megyek pólót + pulcsit :D:D
szal jóóó *-* na de asszem ennyit mára :D
nem tom milyen hosszú lett sztem nem annyira xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése