2011. március 8., kedd

Fúú a mai napom nagyon kész volt xD 6kor akartam kelni lett belőle 7óra.... akk nagy nehezen felkeltem és nem az lenne h sietek készülődni hanem az hogy mit nézzek a tv-ben készülődés közben, akk elkészültem majd siettem suliba beértem 47-re mikor 45kor csengetnek be semmi gáz xDD tanár pont előttem ment szal jó vagyok... akk unalmasak voltak az órák, tesin helyettesítés volt.... vki kitalálta h a lányok focizzanak oké... én szart se csináltam szinte nem tok focizni xD Klaudi lábon rúgott Adri meg combon szal fasza.. akk utána fizika amin aludtam xDD akk aztán csabival beszéltem meg elmentem pólót venni meg pulcsit, a póló az amin a macska van xD a pulcsi meg amin a majom xD de tiszta poén már baszki olyan cuki *-* meg aztán tlaiztam tesómmal és hazajöttem... meg kurvára fájt a fogam jah és itt a két kép xDD

1 megjegyzés: