2011. április 10., vasárnap

Na szóval.... mivel hááát.. egyeüdl vagyok itthon vagyis nem de mégis xĐ
de jó ez milyen hülyén jött le, és már amúgyis tök régen írtam szerintem több mint egy hete vagy a fene tudja XD
Történt jó sokminden, kezdeném végülis az április 2-val.... meet..... ami elég érdekes volt Zsuzsi hozott vaníliás pudingot én meg sütöttem waffelt... meg aztán vettünk fehércsokis magnumot zsuzsival, meg barbyval... xĐ
szegény tomi és csabi xĐĐĐĐ
Meg végülis az április 2.-a hivatalosan is Vanilla nap lett xĐĐ
Meg aztán dumálgattunk... meg minden, majd egy kis idő után átmentünk a promiba..,. ami poén volt mert egyí nő vitt egy nagy teknőst.. nénike leül az egyik kőre lerakja  a teknőst.. és akkor igen ilyen van az h WTF??? O_O xDDD
Andival megbeszéltük odamegyünk a nőhőz h megsimogathatjuk-e... xĐĐ
hát jó nnagy hülyék vagyunk mi.. na jó nem beszélek többes számban xĐĐ
Jó sokmindent megtudtunk a tekiről.... 6 éve megvan neki, Mózesnek hívják de kiderült h lány.. volt egy párja aki fiú volt és Mózeszita volt a neve vagy mi xd őt meg ellopták... jah és egy srága lavorban tartja xĐĐ
meg megtanította h kell pápázni meeeeg tornázni xĐĐ
Itt már magamban röhögtem mint az állat, meg mondta, hogy ki szokta vinni ott a promiba a tóba ráköt egy madzagot és akk h ne menjen nagyon be xĐ
és akkor bazdmeeeeeeeeeeg xĐ
Aztán eltelt a nap.. de kaptam pockyt*-* hazértem gép... csillagszületik alias. röhögni az embereken xĐĐ
majd tomival beszélgetés és alvás.. a hét többi része unalmas volt ha azt nézzük, a felére nem is emlékszem.. Adri csütörtökön ismét kitett magáért.. ásványvíz, zabfalatok, csoki csoki csoki xĐĐĐ
meg kaptam nyalókát *-* (imádlak adri xĐ)
aztán péntek... suli után dorinával elmentem kartont venni meg aztán dumáltunk.... meg holnap elviszem neki a mangáim egy másik részét mert pénteken túl lusta voltam neki elvinni... xĐ
Akk szombat vagyis tegnap, háááát.. felkeltem egyeüdl voltam egy darabig.... epret ettem amit anuymék hoztak még pénteken meg jah xd
reggel nem volt áram ami nagyon fasza volt felébredek 6kor.. és akkor bazdmeg nincs áram xĐ
meeg ádám írt face-n h kimegyek-e eléjük újvárosba mert jönnek haza miyaviról.. de kiderült, hogy csak a végen áll meg a busz szal oda gyalogoltam ki.. aztán később elmentem tesómékkal... meg ettünk fagyit.. citromosat ettem meg whiskey cream-es fagyit ami tök finom volt.. aztán itthon.. hát semmi.. jah meg este kiültem de hamar be is jöttem.. néztem csillagszületiket xĐ
meeeg asszem ennyi... éjfélkörül lefeküdtem jah nem.. mert spongyabobot néztem xĐĐĐ
1ig tévéztem lefeküdtem és felébredtem 8:23-kor O.O
és így bazdmeeeg xd
aztán most anuymék elmentek a vásárba és itt vagyok.. gyors bepötyögtem ezt a pár sort...xĐ
na asszem mára ennyi lenne, majd valószínű holnap írok szerintem mert most amúgyis tanulnom kell meg minden szóval jah
na bye ^^ *integeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet*

u.i. most h így elnézem mennyi XD-t írtam... mi avgyok én ikszdééé mániás? >_<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése