2011. március 31., csütörtök

álmooooooooooos vagyok... jól kezdem mi? xĐ
hát nem tuodk nagyon mit mesélni... a mai napom érdekesen alakult nem volt angol korepem mert a tanárnak helyettesítenie kellett.... akk kémia.. paráztam hátha megint én felelek szerencsére nem.... akk ofő...beszélgetés.. angol.. felelés közbe fordítanunk kellett és hibátlan lett *-*  *örül a fejének*
majd egy matek... amire megcsináltam a plakátot és kaptam ötööööst *-* *ismét örül a fejének*
majd lyukas ahol..... adrival boltba mentünk.. kaptam nyalókát*-*  (köszi adri^^)
meg én vittem neki kanalat... reggel felhívtam vmiért... és akkort mondta mert joghurtot akar venni csak nem hozott kanalat XDDDDD
akkor lyukas óra eltelt aztán egy német.. ami viszonylag jó volt majd go haza.. kicsi tanulás gépezés.... és ennyi xĐ
meg rákattantam a koncertekre *-* egész délután azt néztem a gépemen xĐ
jó lenne ha nyáron jönne vmi olyan banda akik még nem voltak és imádom *w*
tuti mennék *w*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése