2011. május 18., szerda

2011. SakuraCon (tavaszi MondoCon... kinek hogy :Đ)

Na akk kezdeném is a legelején....xDDD hát suliból hazasiettem majd vissza akk Ádámmal és Csabival lementünk a végállomásra ahol tesóm vett nekem győri édest, meg adott egy almát meg vett nekem csokit. Akkor a busz mert mért is ne késett volna xĐĐ
Gyorsan felszálltunk meg minden, az út nagyon szar volt kész........ álmos is voltam meg hasonlók xĐ
Akkor felértünk találkoztam Krisztivel akkor gyors ölelés meg puszi elkezdtünk beszélni aztán elmentünk a metróhoz ahol egy darabig együtt mentünk majd kettéváltak útjaink xĐ
Ott volt Tominak az egyik haverja meg a b.nője aztán velük mentünk csömör citybe..... no comm. xĐ
Akk odaértünk meg minden és már a felére se emlékszek xĐ
de mindegy kajáltunk meg a kutyájuk Zeusz a fél lábamat végignyalta xĐĐĐĐ grrr....xDDD
Akkor utána volt asszem hogy Tomival pipáztunk... xĐĐ háááát..... mindegy XD Akkor még tekkeneztünk meg nem tom még mit XD
Aztán éjfélkor elaludtam de 4ig aludtam és nem tudtam tovább aludni nem tom mért, akkor 6körül elkezdtem készülődni meg minden utána pedig kivasaltam tomi haját is meg az enyémet is (jajj kifelejtettem olyan 11körül tomi lement jégkrémért erre megszólalt náluk a riasztó xĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐ)  na igen elkészültünk akk go Hungexpo... beálltunk a sorba majd telóztam apumnak alias. ádámnak hogy hol van meg minden és beálltunk pofátlan módon hozzá. Akkor tök hamar bejutottunk meg minden bent voltunk én letámadtam a sakurazakat ahol vettem pengetős nyakláncot *w* /gyháááá imádom/  akkor az egész napi con érdekes volt meg mindne.. néha unatkoztam.... meg aztán már vártam,hogy Momo mikor hív fel h ott van *-* komolyan annyira vártam már h tudunk dumálni xĐĐmaaajd nem is tudom hánykor *keresi a telóját, hogy csak azért is megnézze*   Na szóval 15:13-kor hívott Momo nekem nem is kellett több go kifele *-*   *muhaha* vittem a kekszet is... ami kekszárdi keksz volt ééés nyomokban mókust tartalmaz..... <--- pénteki délelőtti napunk kissé fárasztó volt xĐĐĐ Aztán kimentünk dumáltunk  meg akk Gaaraval is találkoztunk xĐ Aztán egy kis idő után... nem tom mennyi idő után de azt tom h kint voltunk egy darabig visszamentünk.... aztán később nagyon fáradt voltam @-@....... le is léptünk előbb.... akk csabi is tomiéknál aludt meg minden én tök hamar bealudtam és azt mondták a fiúk h felkeltettek de kb. le se szartam őket aludtam tovább xĐĐĐ igen.. ha nagyon álmos vagyok és valaki fel akar kelteni sok sikert hozzá vagy elküldöm a jó büdös francba xĐĐ vagy le se szarom és alszok tovább.... akk reggel felkeltünk 8 körül vagy mit tom is én mikor... rohadt hideg volt kint, akk 10-11 között kimentünk conra sétálunk meg minden stb stb..... megnéztük a perfet ami nem is volt olyan rossz bár volt olyan előadás amit hát... khm.... had ne mondjam.. nem akarok köcsög lenni de nem lett volna semmi sem ha nem látom >_<
Aztán utána nem tom már mit csináltunk kinnt voltunk.. meg le free hugoltam pár emberkét is :D Aztán elmentünk buszhoz mert a 17:20-al jöttünk el... ki a népligetbe meg minden majd go haza Szekire... beértem jöttek anyumék.. szarul voltam meg minden de hétfőn kellett suliba menjek, majd aztán hétfőn elmentünk orvoshoz és egy kisebb vírusos betegsége, volt/van aztán itthon voltam két napot és valsz holnap megyek is suliba. összeségében ez a con hát... igaz mondjuk csak haverok miatt megyek már ki nagyrészt mert szombaton semmilyen programra nem ültem be a para parat akartam megnézni csak na nem jött össze xĐ de nem baj, volt már jobb con is mert most sokat unatkoztam néha meg lapos volt meg after se volt.... de nem volt olyan rossz annyira. Meg valószínű június 25-én megyek NS-re *-* háháhá szülinapomon lesz és anyámék elengedtek *muhaha* xD ilyenkor örülök a fejemnek.... >_<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése