2011. május 29., vasárnap

húú, tök régen nem írtam.. hát nincs sok minden, pénteken anyámék elhúztak szal tök fasza volt *-* jah pénteken kurva nagy vihar... nem szeretem..utálom O_O   T.T
szombati nap hamar eltelt este rendeltünk pizzát.. xxl-eset xĐĐĐĐ olyan rohadt finom volt *-*




remélem most éhesek lettetek xĐĐĐ   *muhaha* xDD a képeken látszik h azért... kicsit ettünk.. reggelr eis maradt vmennyi.. jah jók vagyunk ... 3an rendelni egy xxl-es pizzát xĐ elég lett volna kettő pizza is xĐ na de sebaj xDD
aztán este csillasgzületiket néztem ( mert én így néztem :D olyan édesen aludt *-*) 
akkor a mai nap szar volt most meg itt gépelek xĐĐĐ ééééééés már csak 27 nap és NS *-* wáháháháháhá *-* jó is lesz... ns is meg szülinap is meg Momoval is találkozok megint *-* wííííííííííííííííííííííííí de várom már xĐĐĐĐĐĐĐ 
na még angolt kell tnaulnom mert holnap valsz felelünk aztán jah jó lenne a négyes bár így is asszem annyira állok de be akarom magam biztosítani xĐ a tz-m négyes lett ami tök jó:D a fizika tz-m meg ötös *-* értitek ötös... nekem?! O_O nem gyakran kapok fizika tz-re ötöst 9.-be eddig midnig hármas lett xĐ
na mindegy asszem ma csak ennyit pötyögök... bár twitteren kockulok nagyon néha... /gyakran xĐ/


 THE END X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése