2011. június 23., csütörtök

kicsit régen írtam... itt van már az ideje h gépeljek egy nagyon keveset, elkezdődött a nyár... ami igazából nem sok mindent számít.... mert komolyan néha visszasírom a sulit... anyám egyfolytában basztat minden faszságért és kurvára elegem van... de persze ezt leszarja.... na mindegy, igazából kedden volt az évzáró.. ami egy nagy rakás szar volt xĐ hosszú volt, unalmas, állni kellett és elfáradtam jah és meleg volt.... asszemm ennyi lenne xĐ na mindegy a bizim érdekesen szar lett sztem, és jövőre jobb lesz ^^
na akk holnap megyek Pöstre... xD mert szombat szülinap és Ns ^^ végre, bár néha elmegy a kedvem ettől az egésztől mert anyám kurvára felbassza az agyam :@  na midnegy, ma igazából kicsit szétírtam a twittert xĐ ( nem kcisit nagyon xĐ) meeeeg a facebook nagyon szar volt ma.. vmi hibát írt ki és egy órán át nem tudtam belépni.. ilyet ír próbálkozz pár órán belül xĐ hát kurva jó xĐĐ nagy szar xĐĐ
na jó msot meg pakolok meg minden, elv ma lesz megtartva a szülinapom.. elméletileg... gyakorlatilag nem biztos xĐ bár tesóm meg pasija jönnek ma szal gondolom akk igen, meg ma időben kéne lefeküdjek... mert holnap 7:45-ös busszal megyünk és ha apum nem visz le az állomásra akk gyalogolnom kell xĐ amit nem nagyon akarok XD
na asszem mára ennyi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése