2011. július 6., szerda

Rengeteg lemaradás O.o xD

Na tehát.... június 24. Ádámmal már reggel a 7:45-ös busszal mentünk fel Pestre. Közben tök jókat beszélgettünk. Meg néztük az alacsonyabban szálló felhőket xĐĐĐ Nagyon kész volt, meg útközbe figyeltük a kamion sofőröket... hát voltak érdekes arcok az biztos. Akkor odaértünk Népligetbe. Ő is várt vkire én meg Tomi-ra aki mint kiderült késni fog... Vártunk vártunk és vártunk majd 35 perc késéssel megérkezik Tomi xĐ Ádámot szegényt ott hagytuk, de még várt majd egy órát asszem O.o
Akkor elmetróztunk Örsig ahol mint kiderült, hogy télleg jó szemem van mert messziről kiszúrtam Gábort xĐ Aztán szerencsére jött a busz. Majd végigdumáltuk az egész utat, mondjuk én kevésbé mert álmos voltam, meg két órát utaztam szal jah. Akk odaértünk fölmentünk aztán elmentünk gyros-ozni. Majd elmentünk a csömöri tóhoz. Meeg jah nem tom mi volt még. Akk Tomi elment Kreszre én egyedül maradtam.... pakoltam kicsit xĐĐ  meg bealudtam. Akkor szombaton is ment Tomi Kreszre ezért felkelt 7:35kor inkább kicsit később (a kis lusta xĐ) akk kivasaltam a haját majd elment én meg visszafeküdtem aludni.
Megérkezett oylan 11körül és nemsokkal később kajáltunk aztán utána gépeztem stb...
Majd este elkezdtünk készülődni Ns-re. Majd szerencsésen elértük a buszt is és bementünk Árkádba kajálni. Majd go westend ahol Gaara és Derry megérkezett majd elmentek kajálni és aztán jött Momo. Elmentünk Matchba meg jött Noémi is. Akkor utána volt olyan h futás a busz után xĐ Odaértünk Kék Yukhoz majd kint leültünk és piázgattunk kicsit vagy én nem a legtöbbet ittam mondjuk xĐ. Kint tök jó volt, sokat nevettünk xĐĐ
Akkor jött vmilyen emberke hogy menjünk be meg minden. Bementünk először gyors WC. xD Aztááán nem tom mi volt. Leültünk és pipáztunk. Jah a szén az elején leesett vagy mit tom én hogy volt de  felém gurult én meg nem is tom hogy ültem de reménykedtem h megáll de nem.. akk gyors reflex és így ülve félig felálltam h pont átguruljon alattam az a kibaszott forró szén xĐĐĐ Vicces volt.
Akkor pipáztunk táncoltunk, pipáztunk xĐ
És Momoval meglett a 69 pajtiság *-* meg kicsit uncsi része is volt akkor majdnem bealudtam. Meg tök jó mert jópár emberkével megismerkedtem >_< Na jó nem olyan sokkal de na.
Ülünk jött Momo hogy a vanilla megy XD akk arra táncoltunk, meg an cafe-ra is...meg előtte vmikor shineera meg még nem tom mikre. Meg szórakoztunk a strandlabdákkal. Kisebb harc alakult ki >_<
Aztán leléptünk mi olyan 4körül. Majd rohadt jó volt mert buszra is várni, meg metróra is, meg csömöri buszra is szal fasza volt. Aztán aludtunk egy kicsit majd felébredtem és nem hagytam Tomit aludni xĐ
Utána kajáltunk meg minden aztán jah....xDD
Akkor go vissza Pestre, aztán buszunkra majd go haza ahol aludtam 2órát és a maradék egy órát Ádámmal beszéltem. Majd hazaértem gépeztem és ennyi.
Utána a napokban nem tom, hogy mit csináltam O.o de midnegy is.
Hát anyám cseszeget igen sokszor -_-''
Bár elmentek múlt hét szombaton Harkányba szal tök jó, tesómék vannak itt. Meg minden este tollasoztunk xĐĐ Ami poén mert mára az 5 labdából 4 a csatornánkban van xĐ
Aztán elhülyült-ük az egész napot meg minden. Aztán nem is tudom mi történt még. Ja szombaton valsz megyek Veszprémbe meg jah. Utána meg remélhetőleg fel Pestre. ( remélem)
Hát nem lett olyan hosszú mert nem történik nagyon semmi xĐ Holnap valsz összefutok Ádámmal, Kockával meg még nem tom kivel >_<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése