2011. július 19., kedd

Na szal szombat... igazából csak arra emlékszem hogy olyan este 4-5 óra körül elmentünk a Duna partra sétálni meg minden ami tök jó volt, bár volt egy olyan rész ahol ilyen beton nem tom mi volt ami csúszott is és visszafele sikerült lehorzsolnom a lábamat szal nagyon jó vagyok mondhatom xĐ
Aztán még ott kajáltunk, ettünk ilyen étterembe vagy büfébe vagy mi az xĐ ettünk rántott sajtot meg sült krumplit mi tomival, akk aztán go haza nem tom mit csináltunk xĐĐ meg este fel lett hozva a cica *-* olyan cuki *-* és nagyon rossz, meg belekarmolt a szemembe ill. szerencsém volt hogy csukva volt a szemem de attól még cuki, akor vasárnap fél 9kor keltünk mert mentünk Rukkel tóra strandolni, 1 órás volt az út odaértünk bementünk meg minden, aztn go víz ami rohadt hamar mélyül de tök jó volt, kimentünk ittunk vmit meg ettünk lángost, aztán vissza a vízbe majd ki és ebédeltünk gyrost, aztán tomival go a vízbe xĐ jól le is égtem -.-''
Akkor utána ettünk még kürtöskalácsot. Aztán nem is tudom mikor indultunk visszafele, bár én a kocsiban bealudtam xĐĐ
Hétfőn délelőtt szóró lapoztunk, délután nem tom mi volt xD pipáztunk meg nem tom még xD de jó volt *-* mert most shiazoval töltöttük meg és nem kapart olyan hamar mint az előző napokban vmikor, bár még van shiazonk meg almás dohányunk xĐĐ ja almás dohány.. semmi alma illat de semmi gond, xĐ
én most nemrég keltem ma talizok krisztivel *-* holnap meg momoval :) jó lesz bár várom :):):):) téll kell vegyek tortilla chipset xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése