2011. július 16., szombat

Ismét régen írtam...ideje lenne xĐĐ
Na hát kedden utaztam fel Pestre ami nem ment zökkenőmentesen mert leértem a végállomásra és 4kor eszembe jutott h otthon hagytam a hajvasalóm, na hát én az nélkül nem megyek el ( nem persze nm vok ilyen pláza picsa aki ki sem teszi a lábát vmi nélkül, csak a hajvasaló az ami mindig kell, mert különben szörnyű a fejem x ĐĐĐ)
Na apám elhozta *-* Várni kellett a buszra mert késett 15 percet. Akk felszáltam, laptop bekapcs, de net nem volt így jrock koncikat néztem  a gépemen xĐĐ
Odaéertem Tomi már várt majd mentünk is Csömörre, odaértünk de nem emlékszem mit csináltunk xĐ Az tuti h éjjel felébredtem 3kor mint minden nap xĐ  Majd másnap szerdán délelőtt nem tom mi volt, délután elmentünk anyujával Auchanba majd visszaértünk és passz xĐ
Csütörtökön Tomi tanult mert akkor volt az elsősegély-e meg mondtam h azért akk is tanuljon,meg minden, akk kajáltunk és utána elindultunk, majd hát rohadt sokat kellett várni.... majd bejutott én szarrá untam magam de neki meg sikerült, akk utána bementünk árkádba vettünk, energiaitalt, chipset, csokit meg tomi éhes volt szal vett vmi kaját is. Akk visszaértünk nem tom mit cisnáltunk xĐ Pénteken felkeltünk, majd kajáltunk stb.. aztán utána mentünk Tomi anyujának a munkahelyére majd elmentünk arra az agyagszobor kiállításra ami tök jó volt, és életemben először nem untam egy kiállítást xĐ de télleg, amit tudtam elolvastam stb.... szal sztem tök jó volt ^^ fényképeztem is stb... akk visszaértünk nem tom mit csináltunk ismét xĐ kajltunk majd pipáztunk meg hasonló, most meg felébredtem Tomi meg nem akar felkelni xĐĐĐ/9:20 van/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése