2011. augusztus 4., csütörtök

Ideje lenne írni...bár semmi kedvem sincsen :S meg egyedül érzem magam....mármint... egész nyáron mikor itthon vagyok semmi se történik... mert jó lenne délutánonként elmenni vkivel sétálni vagy vmi.. de semmi...... olyan üres az egész... meg a dolgaimat hát....nem tom elmondani szinte senkinek >.<
és szokásosan magamba tartom >.<
mert mért is ne.... mikor Pesten voltam az jó volt... mert tudtam talizni Krisztivel is Momoval is szal tök jó volt xD Na mindegy nem tom mikor ,,szabadulok'' fel megint Pestre, majd kiderül....
Na előző hét.... Tisza tó.. ill. hétfőn felmentem Tomihoz Pestre akk nem tom mit csináltunk xĐ
Kedden mégse indultunk hanem szerdán indultunk, de kedden délelőtt filmet néztünk majd délután elmentünk Árkádba KFC-be meg utána átmentünk Sugárba is szal tök jó :D
Akk este vissza majd szerdán délelőtt indulás. Kb. másfél órás út.. délután bementünk ott Tiszafüreden a strandra ami nem volt nagy durranás de elment xĐ
Akkor este kajáltunk ilyen büfében vagy nem tom mi az xĐĐĐ én rántott sajtot ettem azt tudom >.<
meg Tomival léghokiztunk, csocsóztunk meg nem tom xĐ
Másnap délelőtt asszem a Hortobágyra mentünk ami jó volt, a kecskék meg felugrottak szinte ránk >.<  Délután ismét Tiszafüredi strand, este elmentünk léghokizni Tomival meg palacsintázni vagy nem is azon a napon xD de akkor hagytam ott a pulcsimat azt tudom, szal Tomi futhatott vissza érte. pénteken Tomi apuja lehozta a pipát szal pipáztunk meg unoztunk mint minden este, ami jó volt, sokat nevettem >.<
Akkor pénteken mentünk el Mezőkövesdre megvan xĐ csak előbb eljöttünk mert elkezdett esni az eső, szombaton szakadt de elemntünk Tisza tóra csónakázni meg délután is akkor már nem szakadt annyira xĐ vasárnap nem esett asszem, így elentünk a kalandparkba ami tök jó volt *-* és végigcsináltam én is >.<
szal tök jó volt :3  akkor vasárnap vissza csömörre én meg hétfőn jöttem haza, az út nagyon uncsi volt.. zenét alig tudtam hallgatni mert egy nagy rakás szar a fülesem xĐ
és mindig le kellett vhol fogni h rendesen szóljon, meg lettek kiscicáink *-* tök édesek :D imádom őket... meg szegény kutyunk T_T lehet el kell altatni.. mondjuk hát jah németjuhász és már 11 éves szal nem olyan fiatal.... de baszki nagyrészt szinte vele nőttem fel O.o és ez tök durva >.< de nagyon imádom azt a kutyát *-* Hát nem tudnék mást mesélni.. tegnap nagyon szarul voltam szédültem meg majdnem hánytam szal fasza vagyok xD kéne csinálni vmit mert nagyon unatkozok vagy vkivel összefutni délután vagy mit tom én ... de áá.... ez felejtős asszem :S:S szokásos hülye hangulatváltozásom van most nem tok mit csinálni szokásosan egyedül érzem magam meg... mit tom én már.... de nagyon szar T.T asszem ennyi.... na bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése