2011. augusztus 8., hétfő

Gondoltam írni kéne... bár nem tudok sok mindent. Csütörtökön megyek valsz Gunarasba szal azt várom már meg majd lehet vmikor Harkányba de kitudja. Hajjj nincs vkinek esetleg a szegedi ifjúsági napokra egy napos belépője és szívesen megválna tőle?? xD 25.-én asszem lesz Simple plan konci *w* baszki.... már alig hallgatom őket erre nem kiderül h jönnek xD
Régen rohadt sokat hallgattam őket.. emlékszem mindig is azt akartam h eljussak egy koncijukra *-* de ja későn is tudtam meg... vagyis nem de elmennék.. igazából ha nem mondja nekem senki akk meg se tudom, mondjuk fura h ilyen koncira akarok menni én aki jrockot hallgat, de hát na ez van xĐ szeretem őket... és ismét elkezdtem őket hallgatni ez az egyetlen banda amit még hallgatok.... na jó meg még néha skillet-et is de na. Baszki annyi kötelezőm van OO egyet se olvastam el, és kb. 3hét van vissza a szünetből... 3 hét Oo  rossz kimondani is. Nyári conra valsz nem megyek, nincs pénzem xĐ meg Gacktra is mentem volna... de 9900 volt egy jegy amivel nem is lenne problémám ha pesti lennék vagy vmi .... ( na jó lenne mert kurva drága) de így h nekem 150 km-t kéne utazni meg még metró.. az úgy elég drága >.<
Meg megnéztem Szeged is tőlem 142 km-re van..... és a napijegy elővételbe 5500 helyszínen 6500 szal faszomnak van annyi pénze xĐ így erről letettem... T_T na mindegy asszem ma ennyi lenne, :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése