2011. augusztus 11., csütörtök

Jó reggeeelt (7:33 van xĐ) bár hatkor keltem mert el kellett mosogatnom, meg pakolnom is kellett mert jön hozzánk holnap az egyik rokonunk. Mondjuk érdekes logikája van... na mindegy xD
Na a tegnapi nap hát.....felkeltem 6kor mert este nem volt kedvem mosogatni és itthon nyáron befognak a mosogatásra -.- néha.... xD na jó néha gyakran xĐ de már nagyon unom na mindegy, szóval tegnap felkeltem hatkor elmosgattam utána tv-ztem és gépeztem és így ennyi.. meg jöttek tesómék. Meg anyumnak segítettem a kajában.. ja vöröshagymát pucolni és felvágni amit utálok és még mindig nem bírom nagyon durván bekönnyezek tőle xĐ Tegnap délután meg hajat mostam kivasaltam a hajam átöltöztem és mentem le a T-ponthoz bár hamarabb odaértem szal várhattam apumra.. xD összefutottunk egyik ilyen hát nem olyan közeli de rokonnal xĐ Aztán dumáltunk ott vele meg mondtuk a netünket h szarakszik aztán megnézte meg mit tom én meg elv majd jönnek ki megnézni h mi lehetett a gond. Meg aztán vettünk nekem telefont *-* Zte Blade *-* Bár csak fehér volt :( de az is jó :DD xD Azért nem utasítottam vissza xĐ

Na ilyen *-* Androidos és imááááádom *w* xDD  *muhaha*
Mondjuk még kell zenét rárakni stb.. azt majd sztem ma fogom mindjárt xDD mert kell vmin zenét hallgatni :O mondjuk a számom nem változott, de van hozzá kártya most az van benne a régi telómba meg az enyém de csak azért mert apum mondta a kártyáról netezzem le  apénzt mert 490 -et leinternetezni lehet 500-at meg lebeszélni, szal hogy beszéljem is le xD. Hamarosan le is veszem a töltőről mert 14 órát mondott a nő bár nem tudom mennyit számít na mindegy. Meg elkezdtem tanulni egy táncot már egy ideje csak lusta voltam továbbtanulni de ma reggel továbbtanultam és már kb. 85%-on vagyok :D Szal hamarosan meg is vagyok azzal is. Meg Tomi küldött google plus-ra meghívót, szal már az is van nekem xĐĐĐ na asszem ennyi chuuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése