2011. augusztus 30., kedd

Nos úgyérzem ideje lenne írni... múlt hét óta nem írtam. Szerdán délelőtt pakolgattam meg minden asszem xĐ majd a 16:45-el mentem fel Pestre de mivel dög meleg volt és nem akartam fél órát gyalogolni a végállomásra így egy távolsági busszal mentem le amin helyi járatos jegyet vettem mert megtehetem xĐĐ
Akk leértem kis idő múlva lejött apám, vett magának sört mert szomjas volt amiből én is ittam egy kortyot mert mért is ne, bár nem szeretem a sört annyira. Akkor az utat végig neteztem meg minden, Tomi kint várt a Népligetben majd metró akk be Árkádba KFC-be kajálni :P
majd a csömöri buszra amin kibaszott sokan voltak és csak állni tudtunk. Beértünk akk nem tom mi volt. Csütörtökön hajnalban nem tudtam aludni egy jó darabig a meleg miatt de aztán 5:00körül nagy nehezen sikerült, de 8kor ígyis felébredtem. Délelőtt nem csináltunk nagyon semmit majd kajáltunk brassóit majd ismét semmittevés meg elmentünk auchanba bevásárolni.
Majd visszaértünk kajáltunk melegszendvicset meeeg ennyi xĐ Másnap felkeltünk korán felfújtúk a matracokat meg kint elrendeztük az asztalokat majd kimentünk a népligetbe Csabiért, Zsuzsiért, Barbyért meg Zsófiért. De előtte KFC-be ittunk Krushers-t amit imááádom *-* a kávés a legjobb xĐ Na késett a buszuk meg mi metró előtt ittuk azt és így kiértünk a népligetbe tök hányingerünk volt xĐ de persze a meleg is közre játszott beértek  majd go Örsre ahol vártuk  a buszt ami megérkezett és ja kiértünk Csömörre felmentünk, akk ettünk chipset meg ittunk üdítőt akkor még... aztán megérkezett Gábor dumálgattunk pipáztunk és mint kiderült számomra hogy Gábor jobban tölti meg a pipát mint Tomi xĐĐĐ
majd kimentünk grilleztünk akk megkajáltunk bementünk pipáztunk Gábor lelépett akkoooor ittunk vodkanarit xĐ vagyis én nem is tom mennyit ittam de nagyon keveset O.o
túl hamar elfogyott xĐ
Akkor azutááán este volt egy kis twisterezés, zenehallgatás, hülyülés majd éjféltől 4ig beszélgetés xĐ de én közbe mindig bevizeztem a hajam mert annyira melegem volt, meg az összes ablak nyitva volt és Tominak lett pár bogár haverja xĐĐĐ
Akkooor másnap reggel felébredtünk 8körül punnyadtunk olyan délután 13:00ig majd elindultunk Zsófi a conra ment mi a többiek haza. A buszon neteztem meg zenét hallgattam, hazajöttem és ennyi xĐ
Vasárnap nem tom mi volt, se hétfőn, ma pedig most itt van anyum volt oszitársa vagy ki aztán anyum grillezett meg mit tom én most meg beszélgetnek asszem xĐ Én mondjuk nem fogok velük kajálni mert nem akarok, de kibaszott éhes vok szal majd muszáj lesz xĐ
Szegedről képes volt ide eljönni :O
mondjuk a szüleihez ment Regölybe ami közel van hozzánk és kitalálta h beugrik hozzánk xĐ De hozott vmi fini csokit *-*
Akkor húú hamarosan suli... amit nem nagyon várok bár csak azért hogy Adriékkal hülyülhessek xĐ Meg új angoltanárt kaptunk ami érdekes lesz mit ne mondjak.... kíváncsi vagyok egy kicsikét.....xD meg új irodalomtanár is bmeg O.o na majd kiderül mi hogyan lesz lesz milyen. Majd még hamarosan jelentkezem ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése