2011. szeptember 1., csütörtök

Nos... ez a nyár is eltelt, jó is volt meg nem is xĐ Mondjuk legalább Pesten sokat voltam, mert nagyon szeretek pestre járni, több okból is :3
Mai nap.. kellemesen felébredtem fél 6kor arra h fáj a hasam jeah xĐ nem tudtam aludni akkor elkészültem szépen lassan, majd indultam és a suli előtt taliztam Adrival meg minden, aztán bementünk elkezdődött az évnyitó ami egy órán át tartott és már a végére nagyon fájt a lábam meg minden. Akkor ezt kettő ofő óra követte ami igazából tök ugyanaz volt mint tavaly, aztán meg majd következett egy infó óra ami jól telt, majd egy matek ami húúú xĐ aztán egy magyar... hát mivel új a magyartanár... mondjuk ja érdekes... bár a réginél maradtam volna mert őt már megszoktam meg minden szal ja de ez már csak ilyen nem tehetek róla. Mondjuk még az angolra leszek kíváncsi mert ugyebár az angoltanáromat is lecserélték aztán majd kiderül mennyire fog jól tanítani minket. Na utána egy ofő volt és végeeee xĐ
Holnap csak öt órám lesz *-* utoljára egy-két éve volt öt órám szóval ennek most nagyon örülök :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése