2011. október 25., kedd

üdv mindenkinek ismét ^^  nost hát a tegnapi napom érdekesen telt, kicsit hulla voltam meg felkeltem korábban hogy még a földrajzot át tudjam nézni + amit nem tudok még tanulgassam. Ez mind sikerült is. Majd szokásosan go suliba. A matekom kettes lett xD Nem csodálkozok rajta, inkább örülök neki de nagyon. A föci is egyszerű volt vagyis nekem. Szerencsére azt a csoportot kaptam ahol egy feladat kivételével az összeset tudtam *w* .
Mondjuk,hogy jó-e az már más kérdés xD
Akkor utolsó óráról elkéretőztem előbb mert ugye tegnap temettük mamámat. Vége volt akk anyum tartott ilyen halotti tort azon én kevésbé voltam mert ,,tanultam''
A mai napon szerencsére töriből se feleltem se kémiából, ettől a kettőtől féltem nagyon de megúsztam, habár pénteken dogát írunk kémiából a törit meg ki kell jegyzetelni a végét meg tanulni mert feleltet a tanár. Hosszú az anyag kicsit... több mint 3 oldal spirálba xDD
Akkor ma tesin szerencsére kosaraztunk, amit szeretek mondjuk xD Meg Dorinával beszélgettem még amíg  nem jött a busza. Akkor hazamentem majd elmentünk anyumékkal cipőt venni. Aztán hazajöttünk tanultam és én itt vagyok xD
A bioszra nem tudom rávenni magam T.T  Pedig holnap írunk... mindegy majd elolvasom gyorsan reggel azt csá xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése