2011. október 23., vasárnap

kicsit régen írtam és így reggel garfield nézés közben gyors megírom xDD  nos húúúú nem is tudom mit írhatnék, igazából az egész hetemet kéne....xDDD  nem emlékszem sok mindenre xDD szerdán voltunk szemétszedésen xDDD jha én hülye bevállaltam xD  a kápolna tértől indultunk aztán jah bár mi Dorinával tök jól elvoltunk egész végig xDDD jókat beszélgettünk meg Zolikáékkal is xDD az kurva nagy volt szerintem xDDDD aztán amikor elkezdtünk visszasétálni már töke örültem hogy végre xD akkor paprikás krumplit főzött addig kettő tanár majd mentünk kajálni. Majdnem mindenki elhúzott meg föci tanár megkért minket hogy mosogassunk el -.- jó persze megtettük de a víz baszki jéghideg az a mosogatószer meg kb. szart se ért xDDD utána kezet mostunk de még mindig ilyen zsíros olajos szagú volt a kezünk blőőőő xDDD Akkor olyan 19:00 körül elindultunk vissza....persze megkérdeztük tanárt merre is kell menni xD Akkor visszajött velem Dorina újvárosig h ne kelljen sokat gyalogolnom egyedül a sötétben sötét utcákon O.o xDDDDD Meg tény hogy onnan nekem öt perc volt, akkor jött a busza felszállt én meg hazajöttem majd tanultam egy kicsit és tök hamar ki is dőltem. Csütörtökről nem tudnék mondani semmit sem xD Pénteken meg suliban ugye diáknak volt  aztán én is vittem a táncszőnyeget de Pattyén meg Barbyén az alsó nyíl nem működött szal csak az enyémet használták xDD Az jó volt bár ez a diáknap...no comment xD Akkor még pénteken szerencsére tudtam cserélni Adrival kaját *-*  jókat üzletelünk mi mindig :)  Aztán délután elmentünk kínaiba kajálni meg minden maaajd sétáltunk Ádám vett még pálcikát is meg minden xD Aztán visszasétáltunk dumáltunk meg jókat röhögtünk xD Akkor jövök haza erre látom bmeg minden zárva anyámék nincsenek itthon... mi a faszom?! xD Mint kiderült elmentek bevásárolni, akk szombaton jöttek tesómék elmentem velük park centerbe meg ja vettünk nekem kabátot *w*  meeeg hajgumit meg nyakláncot is xD kedden meg megyünk apámmal cipőt venni, meeeg láttam egy olyan kibaszott jó övet *-* vagyis na az nekem kell xDDD the nightmare before  christmas-es öv :D *-* kell nekem az az öv *-* meg egy tök cuki sapit is láttam xD Ilyan szürke meg ilyen nagy pom-pom van rajta ilyen tök jó selymes is meg minden de wáá nagyon cuki xD Akk még szombaton tescoba is elmentünk meg kaptam chipset meg joghurtot xD meg asszem ennyi xD Akkor még szombaton Lénát kicsit sétáltattam a kertünkbe mert jövőhéten már utcára akarom vinni xD Aztán ja hozzá kell szoktatni meg minden,  most vasárnap van..... kell tanulnom németet mert vagy négy oldalnyi szóból írunk ami nagyon fasza...meg föci tz-re is kell tanulnom xDDD és rem majd ötös lesz *w* rendesen meg akarom tanulni meg minden xDDD na de azt hiszem most ennyi lenne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése