2011. november 3., csütörtök

húú.. mai napom elég érdekes mit ne mondjak... reggel hajnalba olyan 4 körül felébredtem hogy iszonyatosan fáj a torkom , oké ezt még úgy ahogy nagy nehezen de elviseltem xD  Akkor felkeltem vagyis felébredtem mikor anyámék meg be is nyitottak hozzám megakarok szólalni erre tök rekedt a hangom beszélni alig tudok na mondom ez fasza. Visszaaludtam anyum hozott strepsilst  meg sajtos Tuc-ot *w* nyámi bár hagymás tejfölöset akartam de az nem vóóóót xDDD
Akkor délelőtt feküdtem meg minden. Elkezdtem összeírogatni hogy miket viszek aztán kajáltam majd elkezdtem sütni a sütit. Boci mobil nevezetű sütit sütöttem. (Guglizzatok rá xĐĐĐ )
Na jó nem leszek gonosz berakok egy képet hogy kb, milyen az a süti:
Na vmi ilyesmi süti csak az enyémen a túró az több foltba van na xD és szerintem tök finom lett  *egooo* xD
De télleg,holnap viszek is fel Tominak is ^^ meg apum is visz a munkahelyére xD
Aztán utána kicsit fetrengtem itthon az ágyban meg tv-ztem meg  vmit néztem a gépen aztán elkezdtem pakolni most kb. nagyjából összepakoltam meeeeg pénzt is kaptam meg minden szal ja na asszem ennyi, majd hétvégéről jelentkezeeeeeem ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése