2011. november 7., hétfő

Ide is eljutottam hogy leírjam a hétvégémet vagyis hát az őszi szünetem többi részét meg a mait. Bár az az igazság,hogy nagyon álmos vagyok, nem tudom miért szerintem hamarosan benyomom az alvást xD Mert holnap megint olyan leszek akkor mint a mosott szar O.o
Nos pénteken már hat órakor felébredtem és nem tudtam visszaaludni, mondjuk hangom alig volt. A 10:45-ös busszal mentem fel Pestre. Anyum 10-re hívott taxit aztán lementünk a végre. Szerencsére előző nap majdnem mindent bepakoltam, meg sütöttem is mint ahogy írtam. Jött a busz mi addig szarrá fagytunk mert nagyon hideg volt, anyum berakta a cuccom a csomagtartóba én felszálltam. mohácsi volt a busz... ezzel a buszsofőrrel eléggé sokszor utaztam már komolyan már az lenne a vicces ha megjegyezne vagy vmi, persze kérte a diákomat.... baszki most nem nézi ki belőlem vagy mi fasz?!?! Mondjuk volt már ilyen emberke....könyörgöm annyira idős nem vagyok és nem is értem,hogyan lehetett kinézni belőlem na mindegy, valamilyen letardált kis emberke lehetett vagy nem tom. Örültem,hogy van wifi erre fél óra után folyamatosan ledobott így zenét hallgattam és vmi alvás szerűséget csináltam ami igazából nem volt annak nevezhető mert csak becsuktam a szemem és próbáltam pihenni, teljesen aludni nem szeretek egyedül. Odaértem Tomi várt a metrónál :) Akkor elmentünk árkádba szokásosan kfc-be kajálni. Komolyan mondom ez nekünk már valamilyen hagyomány lesz vagy nem tudom.  Ugye mondanom sem kell itt még mindig minimális hangom volt csak. A 14:10-es csömöri buszt elértük. Beértünk kipakoltam kicsit, lepasszoltam a sütit meg minden aztán megkaptam az ajándékokat Kínából *-* Majd a képeket a végére fogom berakni valószínűleg.... de egy biztos,hogy nagyon panda mániás lettem xDD Aztán jó kérdés hogy mit csináltunk mert fogalmam sincs,  felhozta a cicát *-* meeeeg aztán nem tudom. Másnap felkeltünk korábban mert tanultunk meg neki azért eléggé sok bepótolni valója volt aztán azt kikérdeztem neki. Meg én is megírtam még egy két házimat, majd kajáltunk spagettit utána meg úgy volt hogy elmegyünk bowlingozni  de mint az kiderült megszűnt szal fasza xD így hát elmentünk a Tokyo restaurant-ba. Először voltam japán étterembe de tökre élveztem xD Ilyen futószalagos volt meg minden. ( http://tokyo-restaurant.hu   <<<<<< étterem honlapja itt meg tudjátok nézni a képeket is)
Tök jó volt szerintem, mondjuk ja elég sokat kajáltam xDDD Tele is voltam nagyon, de Tomi is. De minden nagyon finom volt és ízlett. Na jó nem minden volt egy két dolog ami hát khm... meg az ilyen hogy kagyló, meg az ikrás sushi felejtős nálam.... nálam még a nyers halas sushi is szóval erről ennyit. Visszamentünk  Csömörre én kidőltem xD Majd később el is aludtam aztán Tomi keltett h kéne menni zuhanyozni xD igazából az a keltés érdekes volt mert én aludtam el hogy majd öt perc múlva keltsen és ez elhúzódott este 11ig mint kiderült mindig keltett csak kicsikét nagy ívbe leszartam. Akkor vasárnap tanultunk elvoltunk kajáltunk majd go népligetbe. Én kfc-be vettem egy bsmart longert h zabáljak majd hazafele vmit xD Meg csokit is. Aztán jött a busz eljöttem és tök jól elterveztem hogy de jó majd olvasok törit meg tanulok föcit erre a buszsofőr először indított egy filmet... persze mért is ne... asszem akkor vettem tervbe is hogy kiolvasom a kötelezőt ami ki lett adva. Hát ezekről ennyit, mondjuk azt a filmet láttam már de azért vmennyire figyeltem xD De most kivételesen még a wifi is tök jó  volt egész végig. Hazaértem anyumék vártak majd hazajöttem, átnéztem egy két dolgot majd alvás kb. 11kor. Ma felkeltem suli uncsiiiiii T.T   A föcim 3as lett :(:( de még így is 4esre állok meg jelentkeztünk versenyre is amiért rem kapok ötöst meg még vmire azt csá. Aztán húúú pénteken töriből is meg euból is tz-t írok O.o fasza lesz.... asszem a töri szerdán is vagy holnap is el fogom kezdeni mert muszáj jó jegyet szeretnék, és bele kell húznom mert anyámék enyhén kiherélnek...engem O.o nehezen de nem baj xD Húú aztán ma tanultam, meg elkezdtem olvasni a kötelezőt hát a második oldalig jutottam meg beszélgettem msn-en emberkékkel szal ja. De majd holnap még suliba is olvasom aztán annyiiii mert megfogadtam,hogy ezt kiolvasom. Este olyan 6 körül anyuék rendeltek pizzát az meg jött 7 előtt egy 10 percel kb. aztán kajáltunk majd visszajöttem és gépezek még mindig xD De hamarosan télleg lefekszek. Na mutatom a képekeeeeet: csak linkeket küldök :
http://twitpic.com/7bjp8u
http://twitpic.com/7bjplr
http://twitpic.com/7bjpue
http://twitpic.com/7bjq1y
http://twitpic.com/7bjqkp
http://twitpic.com/7bjqtw
http://twitpic.com/7bjr3b
http://twitpic.com/7bjs7r

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése