2011. november 14., hétfő

húú.... álmos vagyok :O furcsa na mindegy, tegnap szerencsésen hajnali fél 1kor feküdtem... fasza.... mondjuk a felkelés nehéz volt de a nap többi részében igazából annyira hűű de nagyon nem is voltam álmos azt hiszem.
Most indítottam youtube-on zenét és rájöttem,hogy hátteret kell változtatnom. Már egy éve szerintem az a szar van fent de valahogy sosem tudom magam rávenni de igyekszem. Nos mai nap, egy csodás rajz órával kezdtünk amit had ne részletezzek inkább, aztán német óra.... húúú tök jó h megtudtuk a héten tz-t írunk és még mi lettünk lecseszve mert gondolhattuk volna mert az anyag végén járunk meg minden, aztán majd csütörtökön írunk valószínű. Hmm.... fizika óra.. meg infó meg matek, a matekot kettes lett de mert elkúrtam de viszont csütörtökön írok javítót és ha jobb lesz akk az kerül be *w*   *örül a fejének*
Akkor hmm... eu-n megírtuk a tz-t...grrr... utálom az eut..rühellem de nagyon hál istennek ez az utolsó évem hogy szenvednem kell azon a szaron faszom..... annyira örülök.... aztán ma délután tanultam, meg jöttek tesómék is meg anyum beszélt Tomi anyujával szal december 2.-án megyek fel 3.-án meg megyünk ki Bécsbe :) úúú ennek most tökre örülök *w*  először megyek Bécsbe *w* wííí *-* kíváncsi vagyok xD
Bár venni sztem nem vennék semmit sem, meg baszki 315 forint egy € O.o  
1 $ meg 232 forint.... -.- nyáron még 180-190 volt.. várom,hogy menjen le megint  ez az árfolyam vagy micsoda aztán majd kéne rendelni ebay-ről mert úgy jobban megéri nekem xDD 
Nézegetek dolgokat,hogy mik néznek ki jól meg miket lehetne *w* és annyi jó cuccot találok mindig.... és mindig elmentegetem a linkeket vagy ha lusta vagyok én lementeni átküldöm Tominak hogy mentse le xD vicces tudom xD Na de mára ennyi elég lesz belőlem ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése