2011. november 13., vasárnap

Na hello ma is emberek. Nos igazából most így leírnám, hogy a tegnapi amit írtam nem azért írtam le,hogy most haragba legyek majd emberekkel vagy valami. Nem egyáltalán nem, hanem csak azért mert úgy gondoltam ezt megemlítem itt is. Nem rossz szándékból vagy nem direkt hogy most ne beszéljek többet valakivel vagy valami, hanem na értitek. Ha valaki magára veszi vagy valami arról nem én tehetek. Na mindegy. Hú a mai napom hát érdekes volt. Reggel arra keltem h fázok xD Be se voltam nagyon takarózva szóval valószínűleg azért lehetett szerintem. Felkeltem reggeliztem anyumék elmentek a vásárba és kijelentették,hogy rakjam oda a húslevest. Magyarul csináljam meg xD
Örültem neki nagyon.... de sikerült megcsináltam ^^ Sőt még el is mosogattam szóval ja. Kaptam gumicukrot *w* Medvecukrot az a fekete ánizsos tudjátok. Imádom *-* Sokan nem szeretik... én igen >.< Különleges faj vagyok xD Mondjuk nálunk apum is meg anyum is szereti szóvaaaal.... csak nővérem nem. Aztán kajáltunk majd délután fogalmam sincs mit csináltam. Vagyis, de  elvoltam meg most tanulok. Aztán hamarosan végzek, még egy valamit meg kell írnom földrajzra amit már azt hiszem tegnap is megemlítettem aztán annyi végeztem is. A mai napra meg akkor csak az marad hogy hajat mossak és gyors lezuhanyozzak aztán annyi. Húú belehallgattam Gackz új pv-jébe... vagyis belenéztem. Hááát nem tom nekem nem jött be annyira. De mindenkinek más az ízlése szóval ezen nem nagyon akadok fent. Viszont Ádámék mutattak még pénteken pár pv-t a D-től és most nagyon imádom őket. Főleg a Der König der Dunkelheit című számukat szeretem nagyon. Köszönöm,hogy megmutattátok. Na de most azt hiszem be is fejezem mert folytatnom kell a földrajzot nyolcra végezni szeretnék. Egy leckét kell még megtanulnom ami nem nagyon hosszú, a másikat 10 perc alatt megtanultam. Na de majd holnap írok bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése