2011. november 20., vasárnap

Szerdán írtam utoljára azt hiszem most ideje lenne valamit írni >.<
Nos csütörtöki nap, hááááát megírtam a matek dogámat, meg a német tz-met ami remélem jól sikerül :O nagyon jó lenne xD bár 4,73-ra állok németből szóval sokat nem tudok rontani rajta remélem. Na majd valószínű holnap ki is fog derülni,hogy hányas lett. Aztán hazaértem.... és ki kellett már hívni az állatorvost mert Lady-t az idősebb kutyánkat el kellett altatni T-T  11 éve már nálunk volt, vagyis december 24.-én lett volna 11 éves azt hiszem T_T  Majd teszek be róla képet ha találok, valahol biztos van róla kép tudom, mert a gépemen nincs az tuti na mindegy. RIP Lady <3
Akkor péntek unalmas eu-val kezdődött majd lyukas óra ami tök jól eltelt, aztán kémián nem volt tanár kb. az óra uccsó 25 percére találtak egy tanárt aki bejött majd elfoglalhattuk magunkat azzal amivel akarjuk, utána jött egy fizika ami a szokásos elment kategória, tudniillik nem vagyok oda a fizikáért nagyon, aztán magyar ahol tovább haladtunk az anyagban majd töri ahol felelés volt és szerencsére nem én feleltem. Mondjuk tavaly is megúsztam a felelést szóval remélem idén is megfogom vagy nem tom >.<
Péntek délután őőő hazaértem suliból tesóm már jött akk vissza majd később haza amikor már Bence is nálunk volt mert anyámék elmentek péntek-szombat és nem akartak egyedül hagyni xĐ
Mondjuk nem is maradtam volna egyedül alapból igen... de amióta nyáron majdnem betörtek hozzánk na az miatt nem xĐ Most na.... aztán ja szombati nap reggel elmentünk vásárolni, majd kaja az spagetti volt amit nem részleteznék xĐ Rohadt vicces volt úgy minden xD
Majd megjöttek anyumék, jaaa meg sütött tesóm muffint *-*
Meg anyumék hoztak fánkot, meg csokit, meeeeeg őőőő chipset bár azt maguknak meg nekem olyan nem is kell ˘-˘xD
Aztán most itt vagyok, Léna hülye sokat harap.... meg a lábamat is... baka egy kutya xĐ Bezzeg mikor kiviszem mondjuk a kertbe vagy vmi ott meg tök jól el van, aztán mostantól többet lesz kint azt biztos tavasszal meg úgyis onnantól már kint lesz csak apám nem akarja vmiért még kirakni mondjuk ja tél meg tök hideg van aztán ja, bár ő nem lesz olyan nagy németjuhász mert sajnos nem fajtiszta T.T aztán ja... ami kicsit idegesít mert én olyan szép nagy németjuhászt akartam volna mint a Lady de hát nem, ő kisebb lesz, bár lehet könnyebben lehet majd sétáltatni xD
Majd minden kiderül de nyáron meg tavasszal szerintem sokat el fogom vinni, mert most még hámmal van de később majd rá lesz szerintem szoktatva a nyakörvre meg ezekre na >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése