2011. november 24., csütörtök

Jézusom vasárnap írtam utoljára?!?! :O vagy mikor? már elfelejtettem x D
Tudom hülye vagyok na nem kell mondani >.<
Na a hétfő... a matekom 3as lett yeee *w* akk hú nem emlékszem xĐ kedd..... hmm.. kémiából nem feleltem vagyis még 11 ember sem mert kellett jelentkezni szombatra ilyen szarra és menni kell és nem kellett felelni vagyis a tanár mindig sorsolni szokott és most mi nem kerülhettünk sorra :P
Akkor szerda... hmm.... a német tz-m 4es lett, tesin 5öst kaptam  + bioszon lefeleltem egy 5re xDDD de NEM vagyok stréber am ^^ csak jó jegyeket akarok... mondjuk matekból fizikából és kémiából kell ,,javítanom'' mert azok mennek kevésbé, akkor csütörtök...hmm..... hááát..... érdekes passzolom xĐ és most keveset gépelek meeeeert nem tudok mit, ezért jobb ha naponta gépelek akkor legalább emlékszem a napomra és jééé de durva már úgy tudok gépelni hogy oda se kell néznem és alig írok el egy két betűt amit persze ki tudok javítani hát ez tök jó xD
Ja szombat.... nekünk 10re kell bemennünk de ünneplőbe blőőőőőőő T.T matrózblúz..... nem annyira tetszetős ám.... csak kicsit de blőőőő xDDDD de elméletileg hamar lezajlik meg majd jövőhéten lesz nyílt nap a sulimba és kíváncsi vagyok a 8.-ra xĐ mennyire fogyik xĐ na jó lehet rólam is azt gondolták de lehet h nem xĐĐ  na asszem mára ennyi bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése