2011. december 13., kedd

Üdv emberek xDD
Nos mai nap.. húú ezt most nagyon gyorsan fogom szerintem megírni meg álmos is vagyok szóval ja... nos a mai nap egy jó kis énekkel kezdődött amin majdnem elaludtam, majd irodalom és négyes lett a tz-m aminek tökre örülök *w*
Maaajd ömm.... egy töri... hát tanár kijelentette hogy pénteket dogát írunk de mi mondtuk h ne akkor inkább jövőhéten kedden és azt mondta majd meglátja hogy mikor írunk de készüljünk.. tök jó hogy pénteken kémia tz-m is lesz végülis.... akkor utána angol... kicsit uncsi volt xD Meg mint kiderült nekem meg a Lucának  kell csinálnunk prezit angolul.... mert ránk gondolt az angol tanár meg az infó tanár közösen >.<
Ja de jövő hétfőre kell leadni... ami hááát... hétfőn két tz-t is írok, és még azt is megcsinálni bár szerintem péntekre hagyom mmint ezen a héten péntekre mert szombaton nem akarok szarakodni vele, vasárnap meg lehet itthon se leszünk, akkooooooor volt még tesink.. talajtorna..blőőőő xDD
meg biosz ami szintén blőőő, holnap szurkoljatok biosz tz-t írok *w*
Ja de, hogy még jobban fényezzem a hétfői napomat még föciből is felelés is lesz Európa városaiból de csak az első feléből ami kb. ötven vagy több.... kurva jó mit ne mondjak, de segáz csak múlt hét szerdáig kell ezeket túlélnem aztán meg végre téliszünet, meg van koribérleteeem lehet már az előzőbe is leírtam >.< 23.-án korizás, meg majd sütök vmelyik nap mézeskalácsot is meg hát ki kell próbálni a tortadíszítőt xDD
Meeeeeg majd sütök megint olyan boci-mobilt xD remélem jól fog sikerülni >.< meg vszínű dupla adagot sütök meg így legalább anyának se kell annyi mindent csinálnia de remélem lesz képviselőfánk  *imádja ahogy anyuja megcsinálja és kb. párosával eszi mindig xDD*
na asszem ennyi bye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése