2011. december 12., hétfő

Üdv! Nos eltelt a hétvége... a szombati napon korán kellett kelnem..... anyumékat disznóvágásra hívták én meg egyedül maradtam xD Mivel ők mindig piacra szoktak menni meg ott vesznek tejet nekem kellett elmennem, 7kor elindultam itthonról majd vettem tejet majd paprikát de még kenyeret is kellett vennem xD
Aztán go haza, igazából az egész napom uncsi volt kicsit mert hát egyedül voltam itthon és nem tudtam mit csinálni, akkor vasárnap...felkeltem Lénát kicsit sétáltattam kint aztán ebédet nem ettem majd délután tanultam föci tz-re meg ilyesmikre. Akkor elkövetkezett a hétfő, reggel átnéztem a föcit és szerencsésen itthon hagytam a füzetemet..jee....xD Akkor első óra rajz..hm... érdekes volt xD maaaajd német ahol önéletrajzot kell írni vagy mit 2. múltba... tök jó... vagyis az a házi xD Meeeg a föcit is megírtuk és tök jól sikerült *w*  vagyis remélem meglesz az ötös *.*
Akkor ez eum elmaradt mert elv nem volt  tanár vagyis a Zita azt mondta mert megkérdezte, akkor most itthon vagyok és szerintem másolok a füzetembe mert vmi nincs meg és Adri kölcsönadta a füzeteit *w*
Jujj és van koribérletem *.* apum szerzett vagyis kaptak mert ugyebár a vízmű építette... és apum ott dolgozik :P wíííííííííí *w*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése