2011. december 18., vasárnap

üdv, nos azt hiszem jelentkezem xD
Péntek..hmm.. megírtam a kémia tz-t és a tanárunk a-b csoportot csinált, eddig sosem csinált ilyet O.O
ezt kicsit furcsálltam, fizikán összefoglaltunk kissé érdekesen és kaptam ötöst *w*  ami jól is jött xD
Akkor... töriből Anita mellett ültem meeeeg nem írtunk és szünet után fogunk igaz 5 leckéből és magyar történelem ( aranybulla, IV. béla, meeeeg tatárjárás meg hasonló xD) de örülök hogy nem kedden fogunk *w*
Aztán ennyi akkor bementem klubra és megkaptam ugyebár a panda macis medvecukrot (nyámm :P) meeeg jó volt az a klub, és Rami húzott és cuki pandás rajzot kaptam *.* nyááá tök cukika, majd rakok fel róla képet xD
Akkor.. anyáék megvették már a karácsonyfát... hopp remélem mindenki tudja hogy azt nem a Jézuska hozza ha nem akkor bocsi xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd ( túl jó kedvemben vagyok most látszik xD)
Akkor, pénteken kb. ennyi meg szombaton hmm.. elmentem tesómékkal vásárolni meg úgy volt h nézünk nekem vmilyen táskát mert tesóm azt akart de egyik sem tetszett, szegény kicsit elege van belőlem ilyenkor xD
Akkor vasárnap... mentünk rokonhoz Lánycsókra ( igen van ilyen település xD)  és... kaptam karamellás milkát *-* ( már semmi sincs belőle xD) meg pénzt, meg csak úgy odaadta a lávalámpáját O.O kérdezte hogy szeretném-e mondtam h nem dehogyis stb.. de megkaptam xDDD igazából mindig is akartam egy lávalámpát bár azt nem szeretem benne h lassan melegszik be meg minden de attól még jóóó, bár már több mint egy órája megy meg minden... na mindegy. Húúúú szerdán sütök mézeskalácsot csütörtökön megyek Ádámmal ajikat venni, pénteken meg korizni megyünk *w* várom már, akk karin...hmm... 24.-én tesómék jönnek majd másnap megyünk keresztanyámékhoz meeeg őőő ennyi xD meg majd megyek fel Pestre is és baszki kéne felmenni még majd márciusba vagy februárba és talizni Momcsiiiival meg Krisztivel is  kéne bár nem tom Kriszti hétvégén suliba van de Momcsival mindenképp akarok >.< na húú... lassan nő a hajam T.T
na de asszem ennyi xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése