2011. december 21., szerda

húú..passz hogy mikor írtam utoljára.. de lehet hogy vasárnap. Nos hétfőn nem mentem suliba, és így tök jól eltelt a napom meg délután elmentem tesómékkal vásárolni meg megvettük neked az ajit meg láttam egy tök jó pólót amin egy ázsiai csaj volt és baszki nagy volt rám... kicsit kiakadtam meg nem is volt drága na mindegy.... akkor őőőő ... kedden... húú nem tudom mi volt.. ja angolból is kaptam ötöst mert nagyon jó lett az az angolos fordításom ( köszi Tomi a segítséget ^^) és így a tanár kijelentette hogy még februárba kapunk megint témát... xD mondjuk nem baj mert kapok érte ötöst szóval nem gáz. Na akkor a mai nap... hát.. tesivel kezdtünk  nem volt muszáj átöltözni szóval nem sokan tesiztek, akkor angol.. tanár nem volt vagy vmi pedig a suliban igen na mindegy akkor jöttek be helyettesíteni és játszottunk xD akkor németen néztünk egy mesét németül youtube-on xD ( Der Esel von Betlehem <<< asszem ez volt a címe) jaaa meg ma ugyebár rövidített óráim is voltak xD
Akkor föcin rendesen dolgoztunk.. faszom...-.- meg irodalmon is... akk bioszon meg a Lúdas Matyit néztük xDDD
anyának mikor meséltem ilyet szól: gimnazistáknak mesét vetítettek?!?! Mondom igen xD
Akkor apa hazaért elmentünk t-pontba és minden oké lesz a telómmal vagyis egy másikat küldenek xD
Akkor utána néztünk ruhát... hááát.... nem lett.. nem tetszett xDDD
akkor utána tesco ahol még vettünk dolgokat jó párat majd obi majd lidl xD majd go haza és nem szeretek anyáékkal vásárolni, bár kaptam chipset, szőlőcukrot meg rágót xD
meg vettünk ilyen színes tortadara ?! vagy mi az.. ja azt így nekiálltam enni xD de tök finom és húú nagyon be lettem osztva.... 22,23,24-re... + 25-ra szal fasza holnap délelőtt sütés délután ádámékkal tali péntek korizás szombat takarítás is meg sütés is meg minden, meg megyek majd egyszer Pestre is Tomi szülinapjára szal nagyon király...xd
na asszem ellépek most nem tudok többet írni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése