2012. január 30., hétfő

bhááá tele vagyok, most ebédeltem. Csináltam magamnak tejbegrízt *w* Nem tom mért de tökre szeretem, és azt amit én csináltam. Ááááá KFC reklám *w*  ( MTV-t nézek xD) nyámm *-* kell ide most. Na jó a KFC-s kaját vmiért nagyon szeretem, nyámiiii
Na jó befejezem..most ettem és éhes vagyok még egy kicsit de nem eszek többet így is ettem már egy narancsot. (*fáj a könyöke * O.o'')
Na akkor hümm... a hétvégéről nem tudok semmit sem mesélni annyira az gáz?! xD Igazából nincs is kedvem ilyenkor beszélni vagy nem tudom.
Nagyon fáj a fejem... :S Na mindegy, meg a mai nap hát fizikán a mi sorunk írt... fuck..xD mondjuk tanultam szal nem volt gáz, meg németből kövi órán megint írunk xD
Na ááá... nem tudok mit írni, igazából nem is értem mért kezdtem el most írni... meg néha annyira furán írok hogy az nem igaz.. vagyis szerintem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése